mapa

141. Data: 2004-01-10 18:53:54

Temat: Re: mapa
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miałem się nie wyzłośliwiać w wątku królowo--statystycznym, ale nie u
> wszystkich, nie u wszystkich. W pewnych przypadkach jest odwrotnie
> proporcjonalna...
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek

He,he,he:-)) Jestem lustrzanym odbiciem grupy:-)))

Pozdrawia odblaskowo boletus

142. Data: 2004-01-10 19:52:01

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Basiu spójrz, oto przykład wypowiedzi
> wartościowej merytorycznie, czyli plotki:-))

Również subtelnie: boletusie wyluzuj!

A perowskia, choć w ciepłych krajach chwastowata, u nas może być uważana za
rarytas. Osobiście uważam kombinację srebrnych liści i łodyg z subtelnym :-)
niebieskoliliowym kolorem kwiatów za bardzo udaną. Kocimiętki oglądałam z
kolei syberyjskie i te dopiero były wybujałe - nie można ich porównywać z
perowskią!

Pozdrawiam, Basia.

143. Data: 2004-01-10 21:24:03

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Również subtelnie: boletusie wyluzuj!

Dobrze, wygrasz w styczniu:-)

> [...]
> kolei syberyjskie i te dopiero były wybujałe - nie można ich porównywać z

Pozdrawia posłusznie boletus

144. Data: 2004-01-11 01:43:15

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message
> A perowskia, choć w ciepłych krajach chwastowata, u nas może być uważana
za
> rarytas.

Budleja, to dopiero chwast w cieplejszym klimacie.
Ani perowskia, ani budleja nie przypadly mi szczegolnie do gustu, ale to
moze dlatego, ze ich nie mam. Moze, gdybym poznal je lepiej, to i bym
polubil.

Pozdrawiam,
Bpjea

clematis