Maki Moneta

1. Data: 2002-06-25 09:13:44

Temat: Re: Maki Moneta
Od: "Grazyna Szkudlinska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@w...pl> napisał w wiadomości
news:718b.0000559b.3d18a5f7@newsgate.onet.pl...
> Kobitki kochane, pomóżcie! W ostatnim magazynie Hafty Polskie jest katalog
kanw
> drukowanych. Wzory niektóre jak z bajki, oglądałam je cały wieczór, ale od
> jakiegoś czasu nęci mnie wyhaftowanie Maków Moneta. Były kiedyś schematy w
> Annie, ale w trakcie przeprowadzki mi je "wcieło". Może Któraś z Was ma i
> wrzuciłaby na serwerek. Może miłośniczek łanów traw i czerwonych maków
> znalazłoby się więcej. Łączę pozdrowienia.
> Dorka

Zaraz sprobuje ci zeskanowac. Praca nielatwa, ja haftowalam dwa miesiace.
Efekt mozesz zobaczyc tu:
www.okg.gdynia.pl/~ewcia

Grazyna

1. Data: 2002-06-25 18:12:55

Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grazyna Szkudlinska" napisał w wiadomości
| Zaraz sprobuje ci zeskanowac. Praca nielatwa, ja haftowalam dwa miesiace.
| Efekt mozesz zobaczyc tu:
| www.okg.gdynia.pl/~ewcia

Niezłe te maki. Aż by się chciało. Tylko skąd wziąć te dwa miesiące razy ?
(mnie to by pewnie więcej zajęło)
Ale jak będzie na serwerku to na pewno ściągnę.

Ewa
(Słupsk)

1. Data: 2002-06-25 18:21:34

Od: <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> kanw

> Zaraz sprobuje ci zeskanowac. Praca nielatwa, ja haftowalam dwa miesiace.

> Efekt mozesz zobaczyc tu:
> www.okg.gdynia.pl/~ewcia
>
> Grazyna
>
> Dzięki!!! Jesteś kochana, już nie mogę się doczekać. Szykuję kanwę i wełnę.
Pewnie zejdzie mi dłużej, ale spróbuję wykorzystać czas pobytu dzieciątka na
kolonach. Efekt obejrzałam, jest imponujący. Pejzaż również jest bardzo
ciekawy. Ja również haftuję włóczką, trochę używam Anchora, ale i inną nie
gardzę.
Dorka

Dorka

1. Data: 2002-06-25 19:07:09

Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grazyna Szkudlinska <m...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:afaa37$9dt$...@n...tpi.pl...

Praca nielatwa, ja haftowalam dwa miesiace.
> Efekt mozesz zobaczyc tu:
> www.okg.gdynia.pl/~ewcia
>
> Grazyna

JAKIE TO PIĘKNE!!!
Larysa podziwia i bierze sie do roboty ............

1. Data: 2002-06-26 05:36:54

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Były kiedyś schematy w
> Annie, ale w trakcie przeprowadzki mi je "wcieło".
Czyżbyś przeprowadzała się wtedy co i ja? Maki były w Majowym numerze Anny z
1998 roku. Ja też ich nie mam, bo wtedy ja rodziłam synka, a mój mąż mnie i
siebie przeprowadzał do nowego lokum. Miał złożyć zamówienie na ten obraz,
ale w ferworze walki zapomniał. Ktoś mi już nawet obiecał, że je wyśle, ale
chyba też zapomniał. Nie mają te Maki szczęścia u mnie.
Gocha

1. Data: 2002-06-26 16:22:24

Od: <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mają te Maki szczęścia u mnie.
> Gocha

U mnie też nie mają. Przeprowadzałam się rok później, a one czekały w kolejce
na realizację. Niestety część klamotów poszła do piwnicy. Nosił to mój mąż, a
jako rzeczy mało ważne, gdzieś ugrzęzły. Teraz przekopałam się przez wszystko,
ale bez efektu.
Dorka

do frywolikujących
Pytanko