Makijaż Panny Młodej

1. Data: 2003-07-16 08:45:19

Temat: Makijaż Panny Młodej
Od: "mysiak" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam problem z wyborem makijażu ( raczej z kolorem cieni do powiek).

Zacznę od opisu swojego wyglądu:
śniada cera, ciemne włosy, czarne oczy.

Strój:
gorset ecri z motywem haftu (bordowo-zielonkawe róże); spódnica borodowa.

Zastanawiałam się nad cieniami do powiek w kolorze ecri i borda (z opiłakami
srebra)?
Co o tym sądzicie?
Czy to dobry pomysł?

Pozdrawiam i z góry dziekuję.

Mysiak

1. Data: 2003-07-20 13:38:35

Temat: Re: Makijaż Panny Młodej
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mysiak" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> gorset ecri z motywem haftu (bordowo-zielonkawe róże); spódnica borodowa.
>
> Zastanawiałam się nad cieniami do powiek w kolorze ecri i borda (z

hmm ja bym raczej pomyślala nad makijażem w kolorze "starego zlota" ....

Izis_

Sprzedam Allure Chanel for men
pieprzyki
Balsam stulecia