Makijaz i soczewki kontaktowe

1. Data: 2005-03-29 08:39:19

Temat: Makijaz i soczewki kontaktowe
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

pytanie do grupowiczek noszacych soczewki kontaktowe:
czy robicie makijaz przed czy po zalozeniu soczewek ? Pytam, bo "fachowe
opinie" sa naprawde podzielone (zarowno w zakladzie optycznym, jak i w
internecie).
A co wieczorem ? Najpierw demakijaz czy wyjecie soczewek ?

Dla mnie wygodniejsze jest najpierw zalozenie soczewek i pozniej makijaz
oraz podobnie przy zmywaniu - najpierw demakijaz i pozniej wyjecie
soczewek. Spotkalam sie juz jednak z opiniami, ze jest to nieprawidlowe
- ma ktos jakies ciekawe info ?

D.
--
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=91&w=196485
44

1. Data: 2005-03-29 08:48:52

Temat: Re: Makijaz i soczewki kontaktowe
Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia napisał(a):
> [...]
> czy robicie makijaz przed czy po zalozeniu soczewek ? Pytam, bo "fachowe
> opinie" sa naprawde podzielone (zarowno w zakladzie optycznym, jak i w

najpierw zakładasz soczewki, póżniej się malujesz... dlaczego?? z bardzo
prostego powodu... przy zakładaniu soczewek czasami moze ci puscić sie
łezka i makijaż może się rozmazać... po drugie - aby włozyć sobie
soczewke, najlepiej jest nieco odchylić górną powiekę - kolejny krok do
rozmazania..

> A co wieczorem ? Najpierw demakijaz czy wyjecie soczewek ?

najpierw wyjęcie soczewek, potem demakijaż - wg mnie to też bardzo
logiczne... przy demakijażu (np mleczkiem) cos może się dostać do oka i
podrażnić, a w przypadku soczewek jest to dużo bardziej nieprzyjemne...
i soczewki zostają potraktowane mleczkiem czy płynem do zmywania
makijażu, przez co osadza się na nich więcej zanieczyszczeń, trzeba je
dokładniej płukac...

> [...]
> oraz podobnie przy zmywaniu - najpierw demakijaz i pozniej wyjecie
> soczewek. Spotkalam sie juz jednak z opiniami, ze jest to nieprawidlowe

no z tym zdejmowaniem to faktycznie dziwnie... wszystkie moje koleżanki
robią tak jak ja ( czyli wg wskazań swoich okulistów)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-03-29 09:06:12

Od: "tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisała:

> pytanie do grupowiczek noszacych soczewki kontaktowe:
> czy robicie makijaz przed czy po zalozeniu soczewek ?

Rano zakladam soczewki, potem makijarz. Wieczorem sciagam soczewki i dopiero
wtedy zmywam. Nie spotkalam sie szczerze mowiac z inna kolejnoscia.

1. Data: 2005-03-29 09:09:27

Od: "tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tusia" <f...@i...pl> napisał
> Rano zakladam soczewki, potem makijarz.

Ale byk.. Ide po papierowa torbe :(

1. Data: 2005-03-29 09:17:09

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> [...]
> oraz podobnie przy zmywaniu - najpierw demakijaz i pozniej wyjecie
> soczewek. Spotkalam sie juz jednak z opiniami, ze jest to nieprawidlowe

Dla mnie w obie strony najpierw soczewki. Rano, bo czesto mi sie
przyklei soczewka do rzes albo ogolnie sie nie wlozy - jakbym byla
umalowana, to by juz byla cala w tuszu i cieniach. Wieczorem, bo przy
zmywaniu tuszu moze sie cos do oka wetrzec (a zdejmowanie soczewek idzie
mi bezblednie, wiec nie boje sie ubrudzenia ich kosmetykami).

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-03-29 09:20:33

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 Mar 2005 10:39:19 +0200, in pl.rec.uroda Dunia
<d...@n...o2.pl> wrote in
<4...@n...o2.pl>:

> [...]
>internecie).
>A co wieczorem ? Najpierw demakijaz czy wyjecie soczewek ?

rano wkładam soczewki i maluję się, wieczorem wyjmuję soczewki i
ścieram malunki.

> [...]
>oraz podobnie przy zmywaniu - najpierw demakijaz i pozniej wyjecie
>soczewek. Spotkalam sie juz jednak z opiniami, ze jest to nieprawidlowe

to gdzie ja czytałam, że robi się tak, jak ja napisałam...? chyba na
jakiejś stronie dotyczącej soczewek. stosuję się do zasad, dość
bezmyślnie, ale wydają mi się sensowne i wygodne.

amg

1. Data: 2005-03-29 10:16:06

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał

> pytanie do grupowiczek noszacych soczewki kontaktowe:
> czy robicie makijaz przed czy po zalozeniu soczewek ?

Najpierw makijaż - później soczewki.*
Najpierw soczewki - później demakijaż.**

* wiem, ze nieprawidłowo ale mi się rozmazywanie nie zdarza.
** pomalowana jestem zawsze a soczewki noszę 'do samochodu' ;-)

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2005-03-29 10:38:22

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:
> [...]
> optycznym, jak i w internecie).
> A co wieczorem ? Najpierw demakijaz czy wyjecie soczewek ?

Ja nosze soczewki do stalego noszenia, czyli wlasciwie makijaz w soczewkach,
demakijaz tez w soczewkach, ale jak wyjmowalam kiedys, to malowalam sie
zawsze w soczewkach (bo lepiej widzialam;)) a demakijazowalam calkiem
dowolnie.

--
star

1. Data: 2005-03-29 10:40:00

Od: "Svenja Svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tusia" <f...@i...pl> wrote in message
> Rano zakladam soczewki, potem makijarz. Wieczorem sciagam soczewki i
dopiero
> wtedy zmywam. Nie spotkalam sie szczerze mowiac z inna kolejnoscia.

Ja tak samo. Zdarza mi sie upaprac soczewke w trakcie makijazu, ale wole to
niz pchac szklo w juz umalowane oko.
A soczewki zdejmuje jak tylko dotre do domu i juz potem nigdzie nie
wychodze, maksymalnie 10 godzin. A makijaz nosze potem dluzej, ale juz pod
okularami :)

s_s

1. Data: 2005-03-29 15:13:15

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dunia pisze:

> Dla mnie wygodniejsze jest najpierw zalozenie soczewek i pozniej
> makijaz oraz podobnie przy zmywaniu - najpierw demakijaz i pozniej
> wyjecie soczewek.

Robię dokładnie w ten sposób. Zresztą zgodnie z zaleceniami lekarki.

--
PozdrawiaM

guam
w poszukiwaniu podkładu idealnego