Makijaż krok po kroku.

1. Data: 2009-01-04 18:20:00

Temat: Makijaż krok po kroku.
Od: "D" <d...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktoś zna stronę w necie, gdzie wytłumaczone i pokazane jest , jak się
malować? Pytanie jak najbardziej poważne. Nigdy się nie malowałam (np.
cienie tylko na imprezę), ale przychodzi wiek ;(, w którym niestety trzeba
twarzy pomóc. Wiem, że powinnam skorzystać z porady kosmetyczki, ale może
jest jakaś strona, gdzie pokazane jest zastosowanie różnego rodzaju
"nowinek" (dla mnie), np. korektorów pod oczy itd.

Bardzo proszę, jeśli ktoś ma takie adresy, o podanie ich.

Pozdrawiam serdecznie
D.

2. Data: 2009-01-04 18:25:10

Temat: Re: Makijaż krok po kroku.
Od: "D" <d...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Heh, właśnie Ikselka podała świetny adres, dziękuję!

http://www.repka.pl/Uroda/Szkola-makijazu/Makijaz-wi
eczorowy/Sylwester-2008---teczowy-makijaz-Zachwyc-sp
ojrzeni.aspx

3. Data: 2009-01-04 19:21:29

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "D" <d...@w...op.pl> napisał w wiadomości

> Bardzo proszę, jeśli ktoś ma takie adresy, o podanie ich.

Wejdź na www youtube.com i wpisz "makijaż" w wyszukiwarke.

--
misiczka
Lesława Jaworowska

4. Data: 2009-01-05 13:03:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 4 Jan 2009 19:25:10 +0100, D napisał(a):

> Heh, właśnie Ikselka podała świetny adres, dziękuję!
>
> http://www.repka.pl/Uroda/Szkola-makijazu/Makijaz-wi
eczorowy/Sylwester-2008---teczowy-makijaz-Zachwyc-sp
ojrzeni.aspx

Proszę bardzo :-)

Re: Problem
Eyeliner w roli głównej - makijaż a'la Audrey :-)
Re: Problem
Życzenia Świąteczne
spam