Makrela-jak smażyć?

1. Data: 2004-03-08 23:44:52

Temat: Makrela-jak smażyć?
Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym jutro na obiad zrobić rybę.
Widziałam w rybnym piekne , surowe makrele.
Ale nigdy ich nie smazyłam.Czy może ktoś z szanownych grupowiczów podpowie
jak mozna i co można z takiej susowej makreli przygotowac?
Beata

1. Data: 2004-03-10 09:46:33

Temat: Re: Makrela-jak smażyć?
Od: "Lidia_b" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale nigdy ich nie smazyłam.Czy może ktoś z szanownych grupowiczów podpowie
> jak mozna i co można z takiej susowej makreli przygotowac?

Ja kiedys probowalam upiec w piekarniku i wyszla porazka, sucha i niedobra.
Moze jest jakis specjalny przepis na makrele, bo upieczenie w piekarniku tak
zsamo jak pstraga czy inna "normalna" rybe nie daje efektu.
Pozdr

1. Data: 2004-03-11 14:16:48

Od: "Babba Y'agga" <serdel@@newmail.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lidia_b" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

> "> Chciałabym jutro na obiad zrobić rybę.

Kiedyś już o to pytałam, grupa nie wiedziała. Po porstu obtoczyłam ją w jaju
i mące. mięsko pięknie odchodziło od ości, soczysta i pyszna. wypatroszona,
oczywiście i odgłowiona.

BY

1. Data: 2004-03-12 11:42:54

Od: "os3" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałabym jutro na obiad zrobić rybę.
> Widziałam w rybnym piekne , surowe makrele.
> Ale nigdy ich nie smazyłam.Czy może ktoś z szanownych grupowiczów podpowie
> jak mozna i co można z takiej susowej makreli przygotowac?

Ja robiłem smażone na patelni ale też było fiasko.... Kiedys w knajpie
jadłem pieczone w foli alu na grilu - te były pyszne.

dwie różna rzeczy (jaja przepiórcze i anchois)
przepisy przypadkiem odkryte
jakiś adresik do archiwum o pieczeniu chleba? B.Y. nie otwierać - nic więcej tam nie ma...
Brak gazu do konca tygodnia- co ugotowac?
opiekacz do kanapek