Mała suszarka do prania

1. Data: 2006-09-09 20:10:27

Temat: Mała suszarka do prania
Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy istnieje coś takiego jak mała suszarka do prania?
Sprawdzałem jak wyglądają pralko-suszarki, ale jest to drogie i ładowane z
przodu.
Sama suszarka jest dwa razy droższa od pralki.

--
Free Software - find interesting programs and change them
NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies

2. Data: 2006-09-09 21:23:47

Temat: Re: Mała suszarka do prania
Od: "Jacek G." <j...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Suszarki 3 kg istnieja, Czy w Polsce? Tego nie wiem. W razie czego
przesylam link:

http://www.creda.co.uk/macro/header.d2w/HomeStart

Pozdrowienia

Jacek

Jacek Popławski napisał(a):
> [...]
> NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies
> Usenet - meet interesting people from all over the world and flame them

Jak dobrac grzalke do grzejnika - drabinki ?
Rdza na sztuccach
Jaki model kuchenki mam zakupić?
AGD inox - koniec kłopotów.
[SPRZEDAM] Dom 20km od centrum W-wy