Małe czerwone robaczki

1. Data: 2002-04-30 07:06:02

Temat: Małe czerwone robaczki
Od: adam <n...@a...pl> (Adam Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od strony poludniowej na parapetach pojawily sie malutkie robaczki. Po
rozgnieceniu zostawiaja czerwone plamy. Jest ich coraz wiecej. Zona
wkurzona. Poradzcie co to jest i czym to zwalczyc.
Z gory dziekuje
Adam

1. Data: 2002-04-30 09:04:28

Temat: Re: Małe czerwone robaczki
Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adam (Adam Kozlowski)" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Od strony poludniowej na parapetach pojawily sie malutkie robaczki.

Takie male okragle czerwone kropki na nozkach?
Jakies pajeczaki. Calkowicie nieszkodliwe, proponuje ignorowac, jak
koniecznie chcesz sie ich pozbyc, to parapety oraz elewacje naokolo nich
wypsikaj jakims swinstwem na owady biegajace (Raid chociazby)

J.

1. Data: 2002-04-30 13:33:14

Od: "BERNI" <b...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Próbowałemwysłać na priva , ale nie idzie więc pozwalam sobie na grupę

Witaj
Jeśli Cię to interesuje to rozprowadzam środki do zwalczania rybików,
karaluchów prusaków, mrówek faraonaa i innych robaków zimnokrwistych.
Przypuszczam i że na te Twoje robaki też zadziała, ale decyzja należy do
Ciebie.Poniżej
kilka słów o tych środkach, Do cen podanych
poniżej musisz dodać koszty przesyłki które wynoszą 8.50 dla paczki do 1kg,
lub 9.50 od 1kg do dwóch ( to jakbyś chciał polecić środki sąsiadom i
zamówić więcej, bo najskuteczniej zwalczysz gdy zrobi to cały pion bloku).
Możesz przyjąć 100ml = 100gram.. Chciałbym Ci powiedzieć , że już wiele osób
skorzystało z tej grupy skorzystało z tych środków i chyba z zamierzonym
skutkiem , bo otrzymałem na grupie też parę pochwał..
Pozdrawiam
Bernard

INSEKTENKILLER
Atest nr HB 316/91
Gotowy do użycia kompaktowy preparat owadobójczy na bazie wyciągów
roślinnych przeznaczony do zwalczania owadów latających jak muchy i komary
oraz biegających jak prusaki, karaluchy , mrówki faraona, czy rybiki
cukrowe. Preparat działa na układ nerwowy zwierząt zimnokrwistych.Jego
działanie nie jest natychmiastowe tylko rozłożone w czasie. Jest
nieszkodliwy dla ludzi i zwierząt domowych (oprócz ryb). Okres aktywnego
działania wynosi 4 tygodnie.
Rozprowadzany w opakowaniach 200ml z atomizerem, 400ml z pompką
Skład: Permetryna 0,255%,bialetyna 0,05%
Cena :
200ml z atomizerem - 12zł,
400ml z pompką - 22zł

INSEKT-STOP-GEL
Posiada atest nr HB 327/94

Środek do zwalczania insektów takich jak mrówki faraona, prusaki, karaluchy,
rybiki cukrowe itp . Nie powoduje zanieczyszczenia środowiska naturalnego.
Preparat działa poprzez bezpośredni kontakt z insektami. Można go stosować
używając pędzla lub pistoletu ciśnieniowego. Utworzona po opryskaniu powłoka
ochronna jest odporna na działanie wody. Po zetknięciu ze środkiem zwalczane
insekty giną w czasie 30-360 minut. Okres aktywnego działania wynosi 12
miesięcy.
INSEKT-STOP-GEL należy stosować na powierzchnie niewchłaniające środka np.
spody szafek kuchennych, ruru c.o. itp. Rozprowadzany w opakowaniach 200ml.
Skład: permetryna, oleje roślinne
Rozprowadzany w opakowaniach 200gram

Uwaga.Rozprowadzany do wyczerpania zapasów.

Cena : 22zł.

Użytkownik adam (Adam Kozlowski) <n...@a...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@1...25.192.108...

1. Data: 2002-04-30 21:11:18

Od: "Janusz K" <a...@z...stopki.bez.spacji> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozgnieceniu zostawiaja czerwone plamy. Jest ich coraz wiecej. Zona
> wkurzona. Poradzcie co to jest i czym to zwalczyc.

Witam,
O ile Cie to pocieszy, tez to mam. Moznaby to chemia, ale po co sie truc?
Ja to zbieram od czasu do czasu odkurzaczem.

Pozdrawiam
Janusz

p.s. Jak na razie nie wydaja sie grozne, a ze zajmuja niewiele miejsca, wiec
nie walcze z nimi za bardzo :)

www.przewoz1.pl
ANGIELSKI PRZEZ INTERNET
Lodówka Liebherr KSD 3142