Maliny

1. Data: 2009-03-10 10:28:11

Temat: Maliny
Od: "joanna" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam w Tesco sadzonki malin czerwonych w kartonowych opakowaniach. Ich
korzeń znajduje się w małej ilosci ziemi owinietej w czarną folię.
Postawiłam te pudełka w dosyć chłodnym pokoju (zakręcone kaloryfery) i nie
wiem, co z nimi robić do czasu sadzenia. Do tego czasu trzeba je podlewać,
moczyć w wodzie? Niektóre juz wypusciły małe listki. Bardzo prosze o radę.
Chyba wczesniej nie mozna ich sadzić niż za jakiś miesiąc. Zimno jeszcze.

2. Data: 2009-03-10 11:46:26

Temat: Re: Maliny
Od: "W." <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "joanna" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Chyba wczesniej nie mozna ich sadzić niż za jakiś miesiąc. Zimno jeszcze.
-Wsadż sadzonki w doniczki z ziemią. w zimnym miejscu przetrzymasz do
wiosny.

3. Data: 2009-03-10 19:42:36

Od: "groman" <g...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ja posadziłbym do gruntu. Malina jest rośliną zimującą i wieloletnią. Nic im
nie będzie . Myślę że lepsze warunki będą miały w gruncie niż w domu.
Mam maliny na działce i widzę że dostają również małe listki szczególnie na
odrostach przyjemnych.
Pozdrawiam

4. Data: 2009-03-11 07:43:57

Od: "skryba" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chyba wczesniej nie mozna ich sadzić niż za jakiś miesiąc. Zimno jeszcze.

Wsadź na stanowisko docelowe.

Pozdrawiam pogodnie

5. Data: 2009-03-11 12:07:19

Od: "joanna" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam wszystkich:)

6. Data: 2009-03-12 00:26:56

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ich

> Wsadź na stanowisko docelowe.