do kiedy...

1. Data: 2009-03-04 11:44:28

Temat: do kiedy...
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

...dokarmia się wiosną ptaki?
--
Basia + liczne ogrodowo-leśne tałatajstwo

2. Data: 2009-03-04 14:07:44

Temat: Re: do kiedy...
Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:golpj1$mha$1@inews.gazeta.pl Bbjk
<b...@q...pl> napisał(a):

> ...dokarmia się wiosną ptaki?

Hejka. Ptaki dokarmiamy w zimie.
Pozdrawiam warunkowo Ja...cki

3. Data: 2009-03-04 19:29:18

Od: j...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

On 4 Mar, 15:07, "Dirko" <i...@g...com> wrote:
> W wiadomościnews:golpj1$mha$1@inews.gazeta.pl Bbjk

>     Hejka. Ptaki dokarmiamy w zimie.
>                     Pozdrawiam warunkowo Ja...cki

Ja dokarmiam kury cały rok

[pozdr]

4. Data: 2009-03-04 20:03:18

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
l.googlegroups.com
Użytkownik <j...@p...fm> napisał(a):

> Ja dokarmiam kury cały rok

Hejka. Zaiste wielki z Ciebie oryginał. :-D
Pozdrawiam ekstraordynaryjnie Ja...cki

5. Data: 2009-03-04 20:18:44

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko pisze:

> Hejka. Ptaki dokarmiamy w zimie.

No pięknie. Kalendarzowej?

Hm, sformułuję zatem inaczej: czy w czasie ocieplenia przerywamy
dokarmianie, czy trwa ono dotąd, aż definitywnie minie
prawdopodobieństwo mrozów?
--
Basia, dokarmiając

6. Data: 2009-03-04 20:19:20

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@p...fm pisze:

> Ja dokarmiam kury cały rok

a one Ciebie?
--
B.

7. Data: 2009-03-04 20:23:23

Od: "Rajmund" <t...@a...es> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" napisał:
> No pięknie. Kalendarzowej?
>
> Hm, sformułuję zatem inaczej: czy w czasie ocieplenia przerywamy
> dokarmianie, czy trwa ono dotąd, aż definitywnie minie prawdopodobieństwo
> mrozów?

Ja dokarmiam w dalszym ciągu, ale zauważyłem, że same ptaki wiedzą co dla
nich dobre. Od kiedy stopniały śniegi i można to i owo wygrabić sobie
pazurami z ziemi, zapotrzebowanie na moje karminiki zmalało drastycznie.

Pozdrawiam,
Rajmund

8. Data: 2009-03-04 21:01:04

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hm, sformułuję zatem inaczej: czy w czasie ocieplenia przerywamy
> dokarmianie, czy trwa ono dotąd, aż definitywnie minie
> prawdopodobieństwo mrozów?

Dokarmiałem przepiórki tak długo,aż osiągnęły odpowiednią wagę.
Pozdrawiam ornitoLogicznie.Mirzan

9. Data: 2009-03-04 21:03:38

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rajmund pisze:

> Ja dokarmiam w dalszym ciągu, ale zauważyłem, że same ptaki wiedzą co dla
> nich dobre. Od kiedy stopniały śniegi i można to i owo wygrabić sobie
> pazurami z ziemi, zapotrzebowanie na moje karminiki zmalało drastycznie.

U nas wciąż buszują jak szalone sikory rozmaite, kowaliki, dzwońce,
dzięcioły, pojedyncze mysikróliki, kosy, wróble.
--
Basia

10. Data: 2009-03-04 22:03:59

Od: "Rajmund" <t...@a...es> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" napisał:

> U nas wciąż buszują jak szalone sikory rozmaite, kowaliki, dzwońce,
> dzięcioły, pojedyncze mysikróliki, kosy, wróble.

U mnie też. Niemal identyczny zestaw. Ale wyraźnie mniej od kiedy stopniał
śnieg.

Pozdrawiam,
Rajmund

Porządki ogródkowe - Warszawa - czy ktoś zna kogoś porządnego i niedrogiego?
Wreszcie ktoś to po prostu powiedział...
wapnowanie trawnika
ODWROTNA LOGIKA BABSKA
opryski a niepogoda