do kiedy...

11. Data: 2009-03-04 23:59:01

Temat: Re: do kiedy...
Od: j...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

12. Data: 2009-03-05 09:54:59

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2009-03-08 11:19:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Mar 2009 15:59:01 -0800 (PST), j...@p...fm napisał(a):

> On 4 Mar, 21:19, Bbjk <b...@q...pl> wrote:
>> j...@p...fm pisze:
>>
>>> Ja dokarmiam kury cały rok
>>
>> a one Ciebie?
>> --
>> B.
>
> Ich wdzięczność nie zna granic

Bardzo mi się to podoba i dlatego też mam zamiar sobie kurki "zaprowadzić"
:-)

14. Data: 2009-03-08 11:26:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 04 Mar 2009 21:18:44 +0100, Bbjk napisał(a):

> No pięknie. Kalendarzowej?
>
> Hm, sformułuję zatem inaczej: czy w czasie ocieplenia przerywamy
> dokarmianie, czy trwa ono dotąd, aż definitywnie minie
> prawdopodobieństwo mrozów?

Przerwanie dokarmiania w czasie chwilowych ociepleń jest bardzo
niebezpieczne dla ptaków: przyzwyczajone do wykładanego w określonym
miejscu pożywienia lecą do niego niezależnie od warunków termicznych, a
kiedy przerwiesz dokarmianie i akurat nadejdzie mróz, ptak, przebywszy
resztką sił (nieraz) znaczną odległość i nie znajdując pożywienia w
dotychczasowym miejscu - ginie.
Dlatego ja akurat nie dokarmiam, bo to wymaga odpowiedzialności i
systematyczności - na pewno zapominałabym o rytmicznym wykładaniu pokarmu,
więc moja odpowiedzialność w zw. z powyższym każe mi nie podejmowac sie
takich zadań. Jeśli zatem zaczęłaś, to powinnaś kontynuować niezależnie od
warunków, az do trwałego ustąpienia mrozów.

15. Data: 2009-03-08 11:27:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 04 Mar 2009 22:01:04 +0100, mirzan napisał(a):

> Dokarmiałem przepiórki tak długo,aż osiągnęły odpowiednią wagę.

Hodujesz przepiórki? Masz wylęgarkę? Sam ją zrobiłeś? - ja się przymierzam.

16. Data: 2009-03-08 12:07:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo mi się to podoba i dlatego też mam zamiar sobie kurki "zaprowadzić"
> :-)

Zamów jeszcze kozy zanim kryzys nabierze obrotów...

17. Data: 2009-03-08 12:58:51

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> kiedy przerwiesz dokarmianie i akurat nadejdzie mróz, ptak, przebywszy
> resztką sił (nieraz) znaczną odległość i nie znajdując pożywienia w
[ciach zwierzenia]

Chyba nie zrozumiałaś: chodzi o ew. przerwanie dokarmiania w okresie
ocieplenia, a powrócenie do niego w przypadku oziębienia. O to pytałam.

Twoje założenie: "kiedy przerwiesz dokarmianie i akurat nadejdzie mróz"
jest błędne.
--
B.

18. Data: 2009-03-08 13:24:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Mar 2009 13:07:42 +0100, Panslavista napisał(a):

> Zamów jeszcze kozy zanim kryzys nabierze obrotów...

Żadnej kozy! - tylko kurki i przepiórki "zamierzam": jedne dla jaj, drugie
do osiągnięcia odpowiedniej wagi :-)

19. Data: 2009-03-08 13:28:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Mar 2009 13:58:51 +0100, Bbjk napisał(a):

> [...]
> ocieplenia, a powrócenie do niego w przypadku oziębienia. O to pytałam.
>
> Twoje założenie: "kiedy przerwiesz dokarmianie i akurat nadejdzie mróz"

Zrozumiałam dokładnie tak, jak napisałaś. Ale jeśli na siłę chcesz mi
wykazać niezrozumienie, to ja Ci łatwo wykażę nieścisłość w wyrażaniu się.
O ile mi się oczywiście będzie chciało, bo w sumie mam inne rzeczy do
roboty, niż wyważanie otwartych drzwi.

20. Data: 2009-03-08 14:17:48

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żadnej kozy! - tylko kurki i przepiórki "zamierzam": jedne dla jaj, drugie
> do osiągnięcia odpowiedniej wagi :-)

A pantarki? A kaczuszki mus-kus, nie wiesz co dobre...

Porządki ogródkowe - Warszawa - czy ktoś zna kogoś porządnego i niedrogiego?
Wreszcie ktoś to po prostu powiedział...
wapnowanie trawnika
ODWROTNA LOGIKA BABSKA
opryski a niepogoda