Jak rozsiewać wapno w ogródku?

1. Data: 2009-03-05 20:44:28

Temat: Jak rozsiewać wapno w ogródku?
Od: Cyklista <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam pytanie, jak w temacie.
Mam 500 m trawnika i trochę drzewek. W ubiegłym roku próbowałem
siewnikiem do trawy, ale nie bardzo szło, dziurki się zapychały. Z ręki
z kolei trochę pyli...

Co radzicie?

Pozdrawiam

Przemek

2. Data: 2009-03-06 09:58:03

Temat: Re: Jak rozsiewać wapno w ogródku?
Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam 500 m trawnika i trochę drzewek. W ubiegłym roku próbowałem
> siewnikiem do trawy, ale nie bardzo szło, dziurki się zapychały. Z ręki

Zamknąć oczy.

3. Data: 2009-03-06 10:25:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "?" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zamknąć oczy.

Kupić siewniczek do nawozów.Hecht 270 - do pylistych i granulowanych, zimą
do soli i piasku. Siew rzutowy tarczą napędzaną od kółek z ręczną regulacją
wysiewu. Chwalę, za równomierność wysiewu. Rączka składana - można
niekłopotliwie schować na zimę.

4. Data: 2009-03-06 19:44:29

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ? napisał:

> Zamknąć oczy.

Nie sypać pod wiatr ? ;-)

Pozdrawiam, Barbara

do kiedy...
Porządki ogródkowe - Warszawa - czy ktoś zna kogoś porządnego i niedrogiego?
Wreszcie ktoś to po prostu powiedział...
wapnowanie trawnika
ODWROTNA LOGIKA BABSKA