do kiedy...

31. Data: 2009-03-08 21:51:57

Temat: Re: do kiedy...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:g4z906or09ya.1um44m85v08lu$.dlg@40tude.net...

> Pawia chętnie, choć krzyczy. Poza ptactwem - marzę o koniku, kucu, ale nie
> tym krępym szetlandzie, lecz o takiej małej, zgrabniutkiej miniaturce (nie
> znam rasy, niestety), takiej żywej kosiarce :-)

Nie musi być najmniejszy, wystarczy, że będzie mały - Stadnina Koni w
Siarach / Gładyszowie. Dzielne i spokojne, kup ujeżdżoną klaczkę.

32. Data: 2009-03-08 21:54:04

Od: "Rajmund" <t...@a...es> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Ale co - chcesz się pozbyć? jeśli tak, to dla mnie za wcześnie - nie mam
> jeszcze warunków.

A może kolega Marex tak bardzo się rozimprezował z okazji Dnia Kobiet, że
już pawiami (do)rzuca...?

Pozdrawiam,
Rajmund

33. Data: 2009-03-08 22:29:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Mar 2009 22:51:57 +0100, Panslavista napisał(a):

> Nie musi być najmniejszy, wystarczy, że będzie mały - Stadnina Koni w
> Siarach / Gładyszowie. Dzielne i spokojne, kup ujeżdżoną klaczkę.

Musi. Sąsiedzi mają takie dwa. Jeden kosztuje ok. 3000-4000. Kurczę, trochę
drogie jak na kosiarkę, ale cudne, są wielkosci dużego psa i są
zgrabniutkie i proporcjonalne - miniaturka dużego konia, a nie takie krępe
i z dużym łbem jak szetlandy.
--
"Święto Kobiet jest jak Czerwona Księga, gdzie IUCN wpisuje ginące gatunki,
którym należy stworzyć warunki, aby miały możliwość realizacji...

34. Data: 2009-03-08 22:30:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Mar 2009 22:54:04 +0100, Rajmund napisał(a):

> A może kolega Marex tak bardzo się rozimprezował z okazji Dnia Kobiet, że
> już pawiami (do)rzuca...?

Może po prostu puszcza.

35. Data: 2009-03-08 22:30:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Mar 2009 19:58:36 +0100, Rajmund napisał(a):

> Okoliczne koty strasznie wielkopańskie są i rozpieszczone przez właścicieli.
> Nawet jeśli czasem próbują zasadzić się na ptaszki, nic im z tego nie
> wychodzi.

Pewno za tłuste są. Koty.

36. Data: 2009-03-08 22:41:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> drogie jak na kosiarkę, ale cudne, są wielkosci dużego psa i są
> zgrabniutkie i proporcjonalne - miniaturka dużego konia, a nie takie krępe

Piszę o koniku polskim, to nie jest kuc, ale mały konik wielkiej urody i
rower ci zastąpi na peregrynacje...

Porządki ogródkowe - Warszawa - czy ktoś zna kogoś porządnego i niedrogiego?
Wreszcie ktoś to po prostu powiedział...
wapnowanie trawnika
ODWROTNA LOGIKA BABSKA
opryski a niepogoda