Malowanie plyty meblowej

1. Data: 2006-04-25 12:44:27

Temat: Malowanie plyty meblowej
Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Czy wie ktoś, czy da się pomalować zwykłą płytę meblową (laminowaną) farbą
akrylową - taką jak do ścian?
Konkretnie chcę zrobić pawlacz i pomalować go na kolor ścian. Mój pierwszy
pomysł to zrobić dno z grubej płyty meblowej (najprościej i duża obciążalność
zarazem). Ale nie wiem jak to pomalować. Po prostu pociągnąć farbą, czy może
okleić jakąś gładką białą tapetą i potem pomalować?
Pozostaje jeszcze kwestia połączeń ze ścianą - chyba akrylem; ale czy będzie
trzymał się laminatu?
--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

2. Data: 2006-04-25 12:51:17

Temat: Re: Malowanie plyty meblowej
Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy wie ktoś, czy da się pomalować zwykłą płytę meblową (laminowaną) farbą
> akrylową - taką jak do ścian?
> Konkretnie chcę zrobić pawlacz i pomalować go na kolor ścian.

W takim razie po co Ci plyta laminowana? Mozna kupic zwykla plyte meblowa
bez laminatu (do dostania w kazdej Castoramie i Obi) i pomalowac takowa.
Wychodzi calkiem gladka i nie rozni sie od sciany (mam taka w pracy za
plecami). No i tansza od laminowanej jest.

Pozdrawiam
Magda

3. Data: 2006-04-27 07:01:51

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Apr 2006 14:51:17 +0200, "slonk0" <s...@w...pl> wrote:

> [...]
>Wychodzi calkiem gladka i nie rozni sie od sciany (mam taka w pracy za
>plecami). No i tansza od laminowanej jest.

A czy można dostać grubszą? Np. 2,5cm?
--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

4. Data: 2006-04-28 07:08:42

Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy można dostać grubszą? Np. 2,5cm?

Mnie interesowaly plyty 18 mm (mam z nich szafe wnekowa). Ale mysle, ze nie
bedzie problemu z grubsza. Najlepiej podzwonic po marketach i sie popytac.

Pozdr.
Magda

Wietrzenie alkoholu.
Jaki klimatyzator?