Maltretowanie dzieci przez nauczycieli i MEN.

1. Data: 2005-09-12 12:56:07

Temat: Maltretowanie dzieci przez nauczycieli i MEN.
Od: Adam Ludzki <computer@spamowi_nie.net> szukaj wiadomości tego autora

Apropo tematu "Znieść obowiązek nauki".

Uważam, iż byłem maltretowany psychicznie przez nauczycieli i
pracowników MEN m.in. poprzez zmuszanie do czytania lektur obowiązkowych
z makabrycznymi opisami (o obozach hitlerowskich).
Ponadto czytanie książek spowodowało częściową utratę wzroku.
Inne rodzaje maltretowania przez MEN opiszę w najbliższym czasie.
Domagam się odszkodowania od pracowników MEN (nauczycieli, urzędników,
ustawodwawców), którzy poprzez wydanie obowiązku szkolnego zmarnowali mi
część życia i zdrowia.

p.s.
Wysłano na pl.soc.prawo

2. Data: 2005-09-12 13:59:21

Temat: Re: Maltretowanie dzieci przez nauczycieli i MEN.
Od: Adam Ludzki <computer@spamowi_nie.net> szukaj wiadomości tego autora

Patrz też temat "odszkodowanie od MEN":
http://groups.google.pl/groups?q=odszkodowanie+od+ME
N&hl=pl

3. Data: 2005-09-12 14:04:37

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Ludzki" ...

> Domagam się odszkodowania od pracowników MEN (...)
> Wysłano na pl.soc.prawo

I błąd, należało słać do MEN. Im też się porcja rozrywki należy.

Mnie osobiście zacząłeś już nudzić, więc daruję sobie dalsze śledzenie
Twoich postów.

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

wyższe niepełne jak to w końcu jest
Plan rozwoju zawodowego i co dalej
Strona z publikacjami.
Skrypty z zarządzania: