Plan rozwoju zawodowego i co dalej

1. Data: 2005-09-11 13:36:19

Temat: Plan rozwoju zawodowego i co dalej
Od: "MiLX" <x...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
zostałem przyjety do szkoły sredniej jako nauczyciel przedmiotów
ekonomiczno-informatycznych (szkoła łączy w sobie technikum, liceum
profilowane, zawodówke). Dowiedziałem sie ze jestem na stazu od pani
dyrektor. Wiem ze trzeba cos takiego napisac jak plan rozwoju zawodowego
tylko jak chodzi mi o to czy dla stazysty z historii jest to samo co dla
stazysty ktory uczy informatyki i ekonomii. Jak to ma wygladac, znajduje w
necie rozne artykuły, ale sa to materialy zeszłoroczne czy niec nie ulego
zmianie ?? Prosze o pomoc bo sam nie wiem co mam juz robic (kwestia z
konspektami mam 5 przedmiotow przeciez na kazdy przedmiot tego nie bede
robil ??) Jedna wielka paranoja z tym wszystkim. Oswiata jak cos wymysli
juz wogole szkoda gadac. Ciekawe jakby im dal to robic, co maja
nauczyciele
jakby sie spisali
pozdrawiam wszystkich czytajacych grupe
MiLX

It has removed 771 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

2. Data: 2005-09-11 18:48:35

Temat: Re: Plan rozwoju zawodowego i co dalej
Od: "zona alberta" <m...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

MiLX:

> Wiem ze trzeba cos takiego napisac jak plan rozwoju
> zawodowego tylko jak chodzi mi o to czy dla stazysty z historii jest
> to samo co dla stazysty ktory uczy informatyki i ekonomii.

IMO do przyjęcia będzie ogólny z dodaniem czynności rozwijających z
przedmiotów, których nauczasz.

> Jak to ma
> wygladac, znajduje w necie rozne artykuły, ale sa to materialy
> zeszłoroczne czy niec nie ulego zmianie ??

OIDP nic.

> Prosze o pomoc bo sam nie
> wiem co mam juz robic (kwestia z konspektami mam 5 przedmiotow
> przeciez na kazdy przedmiot tego nie bede robil ??)

Mówisz o konspektach lekcji? U nas potrzebne są tylko te z wizytowanych
lekcji. Będziesz jednak musiał napisać rozkład materiału do każdego z
nauczanych przez Ciebie przedmiotów. Pół biedy, jak masz je gratis z
wydawnictwa, gorzej, jeśli będziesz je musiał pisać sam od zera.

> Jedna wielka
> paranoja z tym wszystkim. Oswiata jak cos wymysli to
> juz wogole szkoda gadac. Ciekawe jakby im dal to robic, co maja
> nauczyciele
> jakby sie spisali

Przesadzasz :)
Plan rozwoju zawodowego większość bierze z internetu, plany wynikowe i
rozkłady materiałów z wydawnictwa.

pozdrawiam
żona

Strona z publikacjami.