Malutkie buciki (kapciuszki)

1. Data: 2006-02-01 16:13:11

Temat: Malutkie buciki (kapciuszki)
Od: "Ania Rydzyńska" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny mam w posiadaniu 2 gazetki z bucikami a raczej kapciuszkami
(słodkimi)dla dzieci . Nie jestem szydełkowa .
Gdyby ktoś chciał to zapraszam na priv. Od razu mówię że jedna gazetka
zajmuje w IZarc 3,52MB , a następna 5,32MB .
Okładki gazetek można zobaczyć pod adresem:
www.robotki26.ao.pl

Pozdrawiam Ania Rydzyńska Gdynia.

2. Data: 2006-02-01 19:14:47

Temat: Gazetka 3
Od: "Ania Rydzyńska" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam 3 gazetę z kapciuszkami. Kto nie dostał niech krzyczy ale na piv.
Pozdrawiam Ania.

3. Data: 2006-02-01 23:12:55

Temat: Re: Malutkie buciki (kapciuszki)
Od: "Beata Stachowska" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Rydzyńska <a...@s...pl> napisał(a):

> [...]
> www.robotki26.ao.pl
>
> Pozdrawiam Ania Rydzyńska Gdynia.
>
> ja bardzo bede wdzieczna za gazetki te kapciusie sa "pyszne" a moja
kolezanka ma sliczna coreczke i bardzo mi sie przydadzda schematy
pozdrawiam
beatka
s...@p...onet.pl

4. Data: 2006-02-02 10:33:46

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Stachowska wrote:

> kolezanka ma sliczna coreczke i bardzo mi sie przydadzda schematy
> pozdrawiam
> beatka

Droga imienniczko. Ania napisała, żeby prośby kierować na priva, czyli
na prywatny adres, który z znajduje się w nagłówku jej maila w polu "From".
Tak jest przyjęte na tej grupie. Pisząc na grupę ryzykujesz po pierwsze,
ze ktoś Cię ochrzani, a po drugie, że gazetek nie dostaniesz.

Pozdrawiam
Bea

Singer 2818 - czy ktoś zna?
serwety na drutach