Malwa anemonowa

1. Data: 2005-07-14 07:02:57

Temat: Malwa anemonowa
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

Zakwitła malwa o ciekawej budowie kwiatu.Jest ciemnowiśniowa.
Dodatkowo liście ma w kolorze zielony metalik, z połyskiem.
Są świadkowie na tą okoliczność.
Jak się rozmnaża malwy wegetatywnie, bo obawiam się, że z nasion
nie powtórzysię budowa kwiatu i kolor liści?
Pozdrawiam .Mirzan

2. Data: 2005-07-14 09:19:30

Temat: Re: Malwa anemonowa
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan
>
> Zakwitła malwa o ciekawej budowie kwiatu.Jest ciemnowiśniowa.
> Dodatkowo liście ma w kolorze zielony metalik, z połyskiem.
> Są świadkowie na tą okoliczność.

Świadek potwierdza. Robił nawet zdjęcia, ale ta metaliczna barwa nie daje
się uchwycić.

Podziękowania i ukłony dla Gospodarza.

Z pozdrowieniami, Maria

3. Data: 2005-07-14 11:13:44

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Świadek potwierdza. Robił nawet zdjęcia, ale ta metaliczna barwa nie daje
> się uchwycić.
>
> Podziękowania i ukłony dla Gospodarza.
>
> Z pozdrowieniami, Maria

Zakwitła następna podobna, ale liście normalne zielone, ze śladami
po chorobach i owadach.
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2005-07-14 21:48:31

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości

> Świadek potwierdza. Robił nawet zdjęcia, ale ta metaliczna barwa nie daje
> się uchwycić.

Drugi swiadek tez potwierdza, kolor kwiatu i lisci niespotykany,
Dziekujemy Ci Mirku za chwile spedzone w Twoim ogrodzie.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

5. Data: 2005-07-14 23:35:32

Od: "Sylwia S" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirzan wrote:

> [...]
>Są świadkowie na tą okoliczność.
>Jak się rozmnaża malwy wegetatywnie, bo obawiam się, że z nasion
>nie powtórzysię budowa kwiatu i kolor liści?

Witam:)
W porównaniu z tym gruszki na wierzbie to pospolitość całkowita:)
Nie wiem jak u innych ale u mnie malwy żyja do 6 lat rozrastajac się w kepy,
bez
zmian w kolorze i budowie kwiatu (potem nie mają juz tak atrakcyjnego pokroju)

Kiedy ostatnie kwiaty w kwiatostanie przekwitają obcinam pęd na wysokość 20 cm
a całą rośline obsypuje kompostem lub bardzo dobrze przekompostowanym
obornikiem.A na wiosne mam już w tym miejscu kilka malw:)
Niestety metoda jest czasochłonna ale bardzo skuteczna...

pozdrawiam ciesząc sie kwitnącym Eritrichium i nie tylko :)))

SylwiaS

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

6. Data: 2005-07-15 14:14:03

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zakwitła malwa o ciekawej budowie kwiatu.Jest ciemnowiśniowa.
> Dodatkowo liście ma w kolorze zielony metalik, z połyskiem.

A jak z jej podatnością na rdzę ?
W malwach to jest najgorsze, aż odechciewa się ich sadzić :-(

Serdecznie Miłka

7. Data: 2005-07-16 04:19:40

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    A jak z jej podatnością na rdzę ?
> W malwach to jest najgorsze, aż odechciewa się ich sadzić :-(
>
>    Serdecznie Miłka

Zwróciła moją uwagę zdrowymi liśćmi.Nawet ma mniej dziur po owadach,
od rosnących obok malw.W pobliżu zakwitła podobna, ale liście zwykłe,
bez połysku i ze śladami rdzy.Spróbuję ją rozmnożyć, jeśli nie zaszkodzi
nadmiar opieki.
Pozdrawiam Mirzan

8. Data: 2005-07-16 04:21:10

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    A jak z jej podatnością na rdzę ?
> W malwach to jest najgorsze, aż odechciewa się ich sadzić :-(
>
>    Serdecznie Miłka

Zwróciła moją uwegę zdrowymi liśćmi, spróbuję ją rozmnożyć,
może jej dzieci też będą odporne.
Pozdrawiam.Mirzan

9. Data: 2005-07-16 10:07:11

Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Są świadkowie na tą okoliczność.
> Jak się rozmnaża malwy wegetatywnie, bo obawiam się, że z nasion
> nie powtórzysię budowa kwiatu i kolor liści?

Witam!
Malwa przepiękna , całkiem kwiat podobny do piwonii drzewiastych.
Super !!
Gratuluję i pozdrawiam , Elzbieta

[OT] Wazne! Prosze,przeczytaj, to nie jest spam!!
Do Janusz czapskiego
Amorfa
Zeszen
Re: facelia -- walka z chwastami