Mam problem...

1. Data: 2002-10-27 19:12:17

Temat: Mam problem...
Od: "Goblin" <c...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie grupowicze!

Mam problem, z którym chciałbym się uporać i proszę Was o radę. W tym roku
zacząłem studia. Na wydziale w mojej grupie jest dziewczyna. Zadurzyłem się
w niej, nie mogę się skupić na nauce, cały czas myślę o niej. Jest mi to
bardzo nie na rękę.
Jak zdusić w sobie to uczucie żeby znów normalnie funkcjonować??

Pozdrawiam wszystkich
Łukasz.

1. Data: 2002-10-27 19:24:22

Temat: Re: Mam problem...
Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_JEST_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Goblin" <c...@f...onet.pl> napisał:

> [...]
> bardzo nie na rękę.
> Jak zdusić w sobie to uczucie żeby znów normalnie funkcjonować??

Ktoś kiedyś przyznał się, że nie zwalczył w swoim życiu żadnej
namiętności ani nałogu, nie ulegając im.

Tak jak z wirem w rzece - jeśli będziesz się szarpał i opierał, utoniesz.
Jeśli spokojnie dasz się wciągnąć, szybko wypłyniesz bokiem. Może
zdążysz przed sesją zimową ;-)

--
Sławek

1. Data: 2002-10-27 19:32:42

Od: "Ali" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Goblin" <c...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bardzo nie na rękę.
> Jak zdusić w sobie to uczucie żeby znów normalnie funkcjonować??

A dlaczego chcesz to dusić????

Ali

1. Data: 2002-10-27 19:38:04

Od: "becchino" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardzo nie na rękę.
> Jak zdusić w sobie to uczucie żeby znów normalnie funkcjonować??

a nie lepiej pomyslec nad tym, co zrobic aby do niej dotrzec? po co zwalczac
cos co jest przyjemne?

K.

1. Data: 2002-10-27 20:13:16

Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zdusić w sobie to uczucie żeby znów normalnie funkcjonować??

To bardzo proste. Sprawdz empirycznie czy mozesz ja zdobyc czy
nie. Jezeli mozesz to super - nie bedziesz z tego powodu raczej
niezadowolony ;-) a jesli okaze sie, ze nie mozesz to rownie
szybko wrocisz do "stanu normalnosci".

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@b...pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2002-10-27 20:41:43

Od: "Prometeusz" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardzo nie na rękę.
> Jak zdusić w sobie to uczucie żeby znów normalnie funkcjonować??

miałem taki sam problem w roku ubiegłym.
celem mojego libido stała się urocza blondyneczka joasia.
zadłużenie było tak silne, że nie stawiałem mu oporu,
co doprowadziło do samozagłady mojej osoby.

aby przezwyciężyć zauroczenie, musisz wypowiedzieć
wojnę swej jaźni. jednym z etapów takiego poskramiania
popędu płciowego, jest 'przeniesienie' popędu na inny obiekt,
którym musi się stać coś, co zaspokoi libido (najlepsza jest
wiedza; poczytaj sobie np. junga).
możesz też postarać się ujmować cech pozytywnych owej
kobiety. inaczej mówiąc, musisz sobie zakodować w głowie,
że ona ma krzywe nogi, orli nos i płaskie piersi.

zapamiętaj radę: kobieta jest bezbronna, dopóki nie omami
mężczyzny. gdy jednak to zrobi, ma władzę absolutną.
nie daj się więc złapać na te zwierzęce sztuczki, szukających
głupich samców samic.

1. Data: 2002-10-27 21:01:08

Od: "Isia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się
> w niej, nie mogę się skupić na nauce, cały czas myślę o niej.

Ach Ci Mężczyźni - kolejny dowód na brak podzielnej uwagi :-)
Ucz się, a przy okazji bierz się za nią.
Życzę powodzenia.

Pozdrawiam Isia

1. Data: 2002-10-27 22:05:41

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_JEST_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prometeusz" <k...@p...onet.pl> napisał:

> możesz też postarać się ujmować cech pozytywnych owej
> kobiety. inaczej mówišc, musisz sobie zakodować w głowie,
> że ona ma krzywe nogi, orli nos i płaskie piersi.

Dobry kierunek! ;-) Gdyby jeszcze kilku kolegów dało się w to jakoś
wciągnąć... Nic tak nie psuje fascynacji do dziewczyny, jak kilka
krytycznych uwag kumpli.

--
Sławek

1. Data: 2002-10-27 22:36:49

Od: "Hohoń" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Goblin wrote:
> [...]
> o niej. Jest mi to bardzo nie na rękę.
> Jak zdusić w sobie to uczucie żeby znów normalnie funkcjonować??

Nie ma sprawy, podrzuc jej numer telefonu. Z przyjemnoscia Cie wyrecze :) Tez
sie ostatnio nie moge skupic na nauce, tyle fajniejszych rzeczy na swiecie :))

Pozdrawiam,
Hohoń
http://lukaszka.republika.pl

1. Data: 2002-10-28 03:14:02

Od: c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 27 Oct 2002 20:12:17 +0100, "Goblin" <c...@f...onet.pl>
wrote:

> [...]
>w niej, nie mogę się skupić na nauce, cały czas myślę o niej. Jest mi to

Wykastruj sie, a jesli to nie pomoze, wyslij na nia platnych zabójców.
Pamietaj, ze oceny w indeksie sa najwazniejsze.

P,NMSP

--
stary sig'98 | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64

Jak zostać psychoterapeutą?
dylemat!!!!
Mieszane uczucia...
o co jej chodzi?