dylemat!!!!

1. Data: 2002-10-27 18:29:09

Temat: dylemat!!!!
Od: " " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam chciałabym poznać wasze opinie na następujący problem.
Wszyscy wiemy jaki jest stosunek do kobiet które zdecydowały się na usunięcie
ciąży dla kogoś kto nie był w takiej sytuacji wydzaje się wszystko oczywiste
patrzy na to z boku.Ale jeżeli istnieje potencjalne ryzyko zagrożenia i
zdrowia kobiety i dziecka?Czy powinno się to oceniać takimi samymi surowymi
kategoriami?
Znalazłam się w takiej sytuacji jestem w ciąży i istnieje właśnie takie ryzyko
bo mam już dziecko i zaszłam w ciążę po zbyt krótkim czasie po cięciu
cesarskim.Rozmawiałam z lekarzami i właśnie stwierdzili że naprwdę mogą
wystąpić komplikaci,mogą ale nie muszą ,lecz nikt nie da mi gwarancji że tak
się nie stanie.Co o tym wszystkim sądzicie chciałabym muc się nacieszyć
obecnym dzieckiem a nie z dnia na dzień bać się czy coś się nie przytrfi złego
tak żyć nie potrafię!

1. Data: 2002-10-27 18:41:21

Temat: Re: dylemat!!!!
Od: "Saulo" <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

<n...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
| patrzy na to z boku.Ale jeżeli istnieje potencjalne ryzyko zagrożenia i
| zdrowia kobiety i dziecka?Czy powinno się to oceniać takimi samymi
[cut]

Dobrze, że zdajesz sobie sprawę, jakie możesz tutaj usłyszeć głosy.
Rozumiem, że jesteś gotowa m.in. na słowa potępienia ze strony
antyaborcyjnych fanatyków?

Wykwalifikowanych psychologów prawie tu nie ma (jeśli to ich opinie miałaś
nadzieję usłyszeć).

Dla mnie niezależne życie lub zdrowie kobiety jest ważniejsze niż zależne
życie płodu, więc ja bym Cię na pewno nie potępił za usunięcie ciąży.

Saulo
~~
Laik i cynik o miękkim sercu

1. Data: 2002-10-27 18:55:49

Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@N...gazeta.pl wrote:
[..]
> wystąpić komplikaci,mogą ale nie muszą ,lecz nikt nie da mi gwarancji
[..]

"Mogą" to za mało by zabijać.
Będziesz się martwić jeśli zacznie się dziać coś złego.
Na razie to tylko strachy na lachy.

pozdrawiam
Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700.htm

1. Data: 2002-10-27 19:25:15

Od: "lidia" <l...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

nie rozumiem watpliwosci???zabawa w loterie z wlasnym zyciem...???
dla mnie to oczywiste ...
nie mniej jednak sama musisz przemyslec temat, a juz na pewno nie sluchaj
przypadkowych ludzi w tak waznej decyzji
pozdrawiam i trzymaj sie

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2002-10-27 19:29:04

Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

lidia wrote:
> nie rozumiem watpliwosci???zabawa w loterie z wlasnym zyciem...???

Taaa... a życie dziecka to już trąbka?

Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700.htm

1. Data: 2002-10-27 19:38:56

Od: "lidia" <l...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Taaaa...lepiej zeby mamusia pier...w kalendarz i zostawila juz jedno bez
opieki , bardzo madrze gratuluje!

1. Data: 2002-10-27 19:45:57

Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

lidia wrote:
> Taaaa...lepiej zeby mamusia pier...w kalendarz i zostawila
> juz jedno bez opieki , bardzo madrze gratuluje!

Na razie nic jej nie grozi poza wielkimi oczami z przesadnego
strachu, więc o co Ci chodzi?
Normalna kobieta będzie starała się chronić życie dziecka,
dopóki nie pojawi się realne zagrożenie, a nie mordować je
z powodu urojonego.

Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700.htm

1. Data: 2002-10-27 19:46:42

Od: "lidia" <l...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

a tak na marginesie jesli mamie stanie sie cos przed siodmy miesiacem to
beda dwie trabki ...

1. Data: 2002-10-27 19:51:09

Od: Angelika Thomas <c...@m...ca> szukaj wiadomości tego autora

n...@N...gazeta.pl wrote:

> [...]
> zdrowia kobiety i dziecka?Czy powinno się to oceniać takimi samymi surowymi

<cut>

Moim zdaniem nie jest to zaden powod na usuniecie ciazy. To ze chcesz
sie nacieszyc obecnym dzieckiem i nie chcesz dodatkowych obowiazkow
zwiazanych z nastepnym dzieckiem nie jest zadnym zagrozeniem dla twojego
zdrowia. Chyba ze nie napisalas wszystkiego, bo z tego co ja wiem to od
wiekow kobiety byly w takich sytuacjach kiedy po pierwszej ciazy od razu
zaszly w druga i w niczym to nie przeszkadza. Decyzja nalezy do ciebie,
z mojej strony proponowalamby ci dowiedziec sie jakie sa skutki uboczne
aborcji, bo wiele kobiet o tym zapomina i mysli ze jak usuna to wszystko
bedzie dobrze i to tak jakby sobie usunely mleczaka. Jednak
rzeczywistosc jest inna. Znam taki przypadek z pierwszej reki (kolezanka
ktora przeszla aborcje).

1. Data: 2002-10-27 20:06:23

Od: "lidia" <l...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

czesc
nieuwaznie czytalas posta, dziewczyna jest po cesarskim cieciu...trzy lata
to okres w jakim nie powinna ..., dalej to juz kewstia sporna
pozd...

"Angelika Thomas" <c...@m...ca> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> bedzie dobrze i to tak jakby sobie usunely mleczaka. Jednak
> rzeczywistosc jest inna. Znam taki przypadek z pierwszej reki (kolezanka

Mieszane uczucia...
o co jej chodzi?
:-P
Definicja zboczenia (potrzebny seksuolog :)
i co wy na to?