Mam problem ....

1. Data: 2004-06-18 09:30:40

Temat: Mam problem ....
Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za każdym razem, gdy biorę nowy długopis gubię go. Napiszę coś, położę gdzie
bądź i on znika. Czy to jest normalne ? czy powinienem udać się z tym do
psychologa ? Czy wy też tak macie ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

P.S. Spieszmy się kochać długopisy ... tak szybko odchodzą.

1. Data: 2004-06-18 09:33:45

Temat: Re: Mam problem ....
Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 18 Jun 2004 11:30:40 +0200, na pl.sci.psychologia, Przemysław Dębski
napisal(a):

> Za każdym razem, gdy biorę nowy długopis gubię go. Napiszę coś, położę gdzie
> bądź i on znika. Czy to jest normalne ? czy powinienem udać się z tym do
> psychologa ? Czy wy też tak macie ?

Jeśli Cię to pocieszy, to ja gubię (po domu) całą mnóstwo innych rzeczy,
poza tym nałogowo psuję swoje zapalniczki i kradnę cudze.

Jak widzisz - jesteśmy jak bracia!

--
Logan http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"krotko mowiac, jestes pojebany" Oloix - psp 18.06.2004

1. Data: 2004-06-18 09:48:28

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 18 Jun 2004 11:49:19 +0200, na pl.sci.psychologia, Tytus napisal(a):

> policzyłem że rocznie ginie mi coś około 10-15 sztuk skarpetek
> (zdekompletowanych)

To zajebiście dużo! Ja w ciągu ostanich paru miesięcy straciłem tylko parę.
Ale za to zgubiłem moją ulubioną bluzę i jeszcze fajną koszulę. Wszystko
miało miejsce u mnie w domu, a mieszkam w trzypokojowym mieszkaniu.
Podejrzane.

> ile zapalniczek? na pewno więcej.

Zapalniczki leżą u mnie w szufladzie. Jak już je zepsuję, to zawsze tam
wrzucam.

1. Data: 2004-06-18 09:49:19

Od: "Tytus" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Logan" <f...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> --
> Logan http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
> "krotko mowiac, jestes pojebany" Oloix - psp 18.06.2004
976

coś w tym jest, ja oprócz gubienia długopisów i innych drobiazgów
zauważyłem, że kiedy wkładam do pralki skarpetki, to potem zawsze brakuje mi
paru sztuk.
gubie skarpetki w pracle?
kolega twierdzi ze za wszystkie zgubione przedmioty odpowiadaja istoty z
innego wymiaru
(bęcen pralki tworzy przejście? - trzeba by zapytac fachowców)
widziałęm kiedyś odcinek South Parku, w których była mowa o Gnomach
Gaciowych
które kradną gacie i takie rózne drobiazgi
gnomy mają plan: kradną gacie a potem wielka forsa
policzyłem że rocznie ginie mi coś około 10-15 sztuk skarpetek
(zdekompletowanych)
pomnożywszy tą ilość przez no powiedzmy 500 tysiecy ludzi, ktorym też giną
skarpetki (albo duzo więcej)
to daje 5 milionów (albo więcej) sztuk skarpetek rocznie
ile zapalniczek? na pewno więcej.
w innym wymiarze musi być zwariowana moda chodzenia w skarpetkach nie od
pary
no i sporo używanych zapalniczek i długopisów

tyt.

1. Data: 2004-06-18 10:10:36

Od: "Aneta" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> napisał(a):

> Za każdym razem, gdy biorę nowy długopis gubię go. Napiszę coś, położę gdzie
> bądź i on znika. Czy to jest normalne ? czy powinienem udać się z tym do
> psychologa ? Czy wy też tak macie ?

Zalicz skrocony kurs marksizmu-leninizmu. Intuicja mi podpowiada, że
zagubione długopisy, skarpety od pary i gacie mogą stanowić wartość dodatkową
zagrabioną przez klasę wyzyskującą tym podstępnym sposobem siły wytworcze.

1. Data: 2004-06-18 10:12:38

Od: "Tytus" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fri, 18 Jun 2004 11:49:19 +0200, na pl.sci.psychologia, Tytus napisal(a):

> Zapalniczki leżą u mnie w szufladzie. Jak już je zepsuję, to zawsze tam
> wrzucam.

moze zepsutych gnomy nie kradną
giną tylko dobre
zresztą co do zapalniczek nie ma pewności

tyt.

1. Data: 2004-06-18 10:17:56

Od: m...@h...of.pl szukaj wiadomości tego autora

hm... moglbym wiele powiedziec o tobie, ale powiem tylko tyle, ze
przedstwiles sytuacje bardzo stronniczo, zuupelnie ignorujac fakt, zze
przeciez rownie niezwykle jest czeste wchodzenie w posiadanie nowych
dlugopisow. A ich tracenie - no coz- to jedynie konsekwencja tego
pierwszego. Prawda moze byc dosc zaskakujaca wszytkich - nie mozna wejsc
w posiadanie bezpanskich, zyjacych swoim zyciem dlugopisow. Jesli
rzeczywiscie pragniesz, aby twoj ulubiony dlugopis jedynie tobie sluzyl,
musisz trzymac go na smyczy.
Jesli chodzi o zapalniczki (i zapalki) to nie potrafie wyjasnic problemu
ich znikania, ale wiem gdzie sa - u mnie.
Co do skarpet.. otoz jak wiadomo skarpety zamienia sie dziury - tyle ze
jedne robia do stopniowo i na tyle wolno ze kazdy moze to zaobserwowac,
a inne bardzo gwaltwownie. Ot i cala tajemnica.

1. Data: 2004-06-18 16:44:22

Od: "Kaska" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Za każdym razem, gdy biorę nowy długopis gubię go. Napiszę coś, położę gdzie
> bądź i on znika. Czy to jest normalne ? czy powinienem udać się z tym do
> psychologa ? Czy wy też tak macie ?

Przemeeeeek
no chyba chlopie nie starasz sie nasladowac Tomka/Kominka w beznadziejnych
postach z cyklu "czy wy tez tak macie ?".

nie no, nie zawodz mnie.

kaska

--
I would like to help, but not as much as I would like not to...

1. Data: 2004-06-18 17:26:41

Od: "Guahira" <V...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.
>
> P.S. Spieszmy się kochać długopisy ... tak szybko odchodzą.

Do psychologa?! Chyba do egzorcysty- jeśli długopisy znikają...
A swoją drogą, czemu natychmiast założyłeś, że to z Tobą jest coś nie tak?

--
Serdeczne pozdrowienia,
Guahira

(Jeśli chcesz do mnie napisać, usuń z adresu "VeryBig")

1. Data: 2004-06-18 20:29:27

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Tytus" <t...@a...pl> wrote in message
> zauważyłem, że kiedy wkładam do pralki skarpetki, to potem zawsze brakuje
mi
> paru sztuk.
> gubie skarpetki w pracle?

Ech, przeciez to jedyna okazja dla skarpetek aby sie urwac od pary i jakies
barabara w pojedynke zawalczyc.
:)
Kaska

Campo di Fiori