Mam problem z pająkami w domu

1. Data: 2001-12-22 20:52:52

Temat: Mam problem z pająkami w domu
Od: "marian" <m...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem z pająkami w domu jak się ich z domu pozbyć -robimy ciągła walkę
z nimi ale jest nie skuteczna już zaczyna to denerwować
Proszę o pomoc

--
Marian
m...@2...pl

1. Data: 2001-12-22 20:56:37

Temat: Re: Mam problem z pająkami w domu
Od: "Sylwia" <s...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno tam gdzie sa pajaki panuje miła atmosfera i jest zdrowo. Tyle z
wierzen ludowych, ale nie wiem jak się ich pozbyc.Pozdrawiam Sylwia

1. Data: 2002-01-15 12:12:35

Od: "Jakub Koralczyk" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"marian" <m...@2...pl> wrote in message news:3c24f210@news.vogel.pl...
> Mam problem z pająkami w domu jak się ich z domu pozbyć -robimy ciągła walkę
> z nimi ale jest nie skuteczna już zaczyna to denerwować
> Proszę o pomoc

podobno pająki nie lubią różowego koloru. Przemaluj ściany to się okaże :)

pozdrawiam
J.Koralczyk

1. Data: 2002-01-15 13:11:56

Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

:3...@n...vogel.pl...

> podobno pająki nie lubią różowego koloru. Przemaluj ściany to się okaże :)

Żeby tylko sam właściciel nie uciekł z tak pomalowanego domu! ;-)

Pozdrowienia

--
Aleksy Kordiukiewicz
mailto:a...@a...com.pl

1. Data: 2002-01-17 08:44:45

Od: Kakadu <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 22 Dec 2001 21:52:52 +0100 "marian" <m...@2...pl> wrote:

> Mam problem z pająkami w domu jak się ich z domu pozbyć -robimy ciągła walkę
> z nimi ale jest nie skuteczna już zaczyna to denerwować
> Proszę o pomoc

Dzięki pająkom masz mniej innego robactwa w domu.

Pozdrowienia

--
Jarek "Kakadu" Pogoda, Legnica

Konkurs w sieci! Nagrody czekają!
Lodowka ...
agencja nieruchomości
zapraszam na grupe o rodzinie :-)))
Obrazy olejne ! Nowe wspaniale aukcje - po przystepnej cenie !