Mam prosbe, szukam isolipanu.

1. Data: 2000-07-28 09:39:01

Temat: Mam prosbe, szukam isolipanu.
Od: Jenny <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2000-07-29 18:50:43

Temat: Re: Mam prosbe, szukam isolipanu.
Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

WITAJ!
Dawno temu ok. 5 lat wstecz brałam isolipan jako lek wspomagający
odchudzanie. Schudłam, lecz po zaprzestaniu brania znowu przytyłam z
efektem jo-jo. Dawno wycofano go jako szkodliwy dla zdrowia.
Pozdrawiam i życze powodzeniu w poszukiwaniach.

Elizabeth
w...@p...com

3. Data: 2000-07-30 20:06:33

Temat: Odp: Mam prosbe, szukam isolipanu.
Od: "Marek W" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik Jenny <a...@g...pl> w wiadomosci do grup dyskusyjnych
napisal:3...@g...pl...
> Poszukuje isolipanu, czy ktos moze mi pomoc ?

wycofany

4. Data: 2000-07-31 05:24:36

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elizabeth <w...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych n
apisał:7IFg5.62623$p...@n...tpnet.pl...
> [...]
> efektem jo-jo. Dawno wycofano go jako szkodliwy dla zdrowia.
> Pozdrawiam i życze powodzeniu w poszukiwaniach.

Efekt koncowy badan byl takie ze Isolipan nie jest szkodliwy tylko badania b
yly przeprowadzone w niewlasciwy sposob... ale odkrecenie wszytkiego kosztow
aloby zbyt wiele wiec ostatecznie go wycofano na stale

--
pozdr00fka

Waldim

serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

5. Data: 2000-07-31 17:12:23

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jenny <a...@g...pl> wrote in message news:3981535B.1754FA1@go2.pl...
> Poszukuje isolipanu, czy ktos moze mi pomoc ?

czy zamiast sie truc nie lepiej jest dzialac na przyczyne, ktora jest
spozywanie za duzej ilosci weglowodanow czyli cukrów?
Czlowiek ma problemy z nadwaga wtedy gdy zle zasila swoj organizm.
Juz dawno temu opracowany zostal przez lek. med. J.Kwasniewskiego metoda
zapewniajaca zdrowie, uczucie sytosci, i odpowiednia wage, bez najmniejszych
nadmiarow. Dodatkowo jest to metoda bedaca profilaktyka przeciwko chorobom
cywilizacyjnym, majacymi wspólna z nadwaga przyczyne. Zle odzywianie.
Nie proponuje ci katorzniczych glodówek, ani potraw po ktyrych czlowiek
czuje sie zapchany ale slaby.
Tak samo nie propo
Proponuje ci odzywianie zapewniajace wszystkie niezbedne skladniki (co daje
poczucie nasycenia).
Jest to dieta oparta na zwierzecych produktach, a wiec takich które swoim
skladem sa najblizej tkankom czlowieka.
Pozyskanie z nich potrzebnych surowców jest najlatwiejsze, najmniej
obciazajace organizm.
Zapraszam na strony www.republika.pl/ikoiko
oraz do dyskusji na news://news.mjz.com.pl/pl.soc.dieta.optymalna
Jacek

6. Data: 2000-08-02 07:21:00

Od: Jenny <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2000-08-02 16:24:52

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jenny <a...@g...pl> wrote in message news:3987CA7D.F77001D6@go2.pl...
> Niestety, ta dieta jest nie dla mnie. Po trzech dniach mialam bóle
> zoladka, wiec musialam
> z tej diety zrezygnowac.
> Mam problemy z waga ciala od kiedy mam problemy opisane w kolejnym
> watku. Moze macie jakas rade?

A moze bolal cie woreczek zólciowy, zrob sobie badania pod tym katem.
A tak swoja droga to szybko sie poddalas. Zacznij od niejedzenia tylu
weglowodanów i powoli wprowadzaj tluszcz, ale w odchudzaniu podstawa jest
zmniejszenie ilosci weglowodanów w diecie, zwlaszcza prostych i ogólnie
szybkoprzyswajalnych.
Przyjdz na nasza liste a uzyskasz wsparcie i dowiesz sie co moze bylo nie
tak w twoich próbach.
Jacek

Kliknij tutaj news://news.mjz.com.pl/pl.soc.dieta.optymalna

naturalny progesteron
OFF TOPIC Sprzedam obiektyw Vivitar 70-210 1:4-5.6 MC do Canona EOSa
Co sie dzieje !!!
UROLOG!!! PILNE!!!!
Ksiazka do rosyjsk. - egzamin do I specjalizacji