Mam trudny problem...

1. Data: 2002-08-15 21:23:59

Temat: Mam trudny problem...
Od: "bezrobotny" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

za długo zadawałem się z psycholami i mam teraz "mówcę w głowie"...
czy zacząć się leczyć, czy to może nie moja wina?

P.S.
nie znam się na psychologi!!!

1. Data: 2002-08-15 21:42:09

Temat: Re: Mam trudny problem...
Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bezrobotny" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> za długo zadawałem się z psycholami i mam teraz "mówcę w głowie"...
> czy zacząć się leczyć, czy to może nie moja wina?

A co mówi Ci ten "mówca" ?

E.

1. Data: 2002-08-16 07:05:39

Od: "Wieslaw" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bezrobotny" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> za długo zadawałem się z psycholami i mam teraz "mówcę w głowie"...
> czy zacząć się leczyć, czy to może nie moja wina?

Moze to po prostu glos wewnetrzyny? Kazdy go ma. Kiedys kiedy tez bylem
bezrobotny
to mialem duzo czasu na myslenie i portafilem znalesc u siebie co najmniej
piec objawow
choroby psychicznej. Chyba niepotrzebnie sie obawiasz.

Pozdawiam

Wieslaw

1. Data: 2002-08-16 17:35:19

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> za długo zadawałem się z psycholami i mam teraz "mówcę w głowie"...
> czy zacząć się leczyć, czy to może nie moja wina?

jakiego typu PSYCHOLAMI??????

1. Data: 2002-08-17 06:57:48

Od: "bezrobotny" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

np. (mój głos) mówi, szydzi, przedstawia moje myśli w innym tle i zmienia
ich znaczenie albo całkowicie odrwaca sens, a następnie pokazuje, że wszyscy
uznali nie to co ja chciałem, tylko to co (on) przekręcił...

np. zmusza mnie do łączenia się z Internetem, kiedy ja już wydałem cały
limit...

np. zmusza mnie do włączenia TV, włączam i słuszę jakąś przykrą uwagę na
swój temat, po czym zmusza mnie do wyłączenia...

np. dziś obudził mnie o 4:46... po czym "moje drugie ja" pokazywało mi
obrazki jakichś (w sumie) obcych ludzi... a kiedy przysypiałem to mnie
budził...

np. mówi non stop... 24 godziny na dobę... przeszkadza mi w myśleniu...

itd.

pytałem już kolegów, wszyscy zgodnie twierdzą, że powinienem zacząć się
leczyć, ale pomyślałem, że jeszcze się zapytam na liście...
;o)

CzCz
[troszke off] Mieszkanie w Rzeszowie sprzedam
Niewidomi i sny
analiza snów - prośba o literature
chat-psp ooobiecałeś...