chat-psp ooobiecałeś...

1. Data: 2002-08-14 19:24:54

Temat: chat-psp ooobiecałeś...
Od: "maria" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

***
zapraszam na chat-psp!!
środa, po 22-ej..
http://www.psphome.htc.net.pl/chat.html

***
stworek

1. Data: 2002-08-14 19:50:36

Temat: Re: chat-psp ooobiecałeś...
Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "maria" napisala:

> ***
> zapraszam na chat-psp!!

No ja tez jestem. Macie wiec niepowtarzalna okazje - lepiej szybko
korzystajcie bo ojciec juz wilkiem patrzy. Zagrac by chcial a mu kompa
blokuje ;)

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-08-14 19:59:08

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg"
> No ja tez jestem. Macie wiec niepowtarzalna okazje - lepiej szybko
> korzystajcie bo ojciec juz wilkiem patrzy. Zagrac by chcial a mu kompa
> blokuje ;)

No :) autoprezentacja? ja też jestem i zapraszam!!!

Ania vel Mason ...

1. Data: 2002-08-14 21:34:04

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "Masoneczka" napisala:

> No :) autoprezentacja?

A co?! ;)

> ja też jestem i zapraszam!!!

Potwierdzam - Ania tez byla :) Malo tego. Gdy mnie na chacie zobaczyla
wiedziala, ze na czesc i pa sie nie skonczy jak zwykle. Z gory wiec
zapowiedziala, ze przeznacza cale 30 minut aby nadrobic zaleglosci...
zostala cala godzine!!! A jak Wam nie chcialo sie wpasc to Wasza strata.
Taka okazja sie nie szybko powtorzy, co nie Aniu? ;)

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-08-14 22:26:21

Temat: Re: chat-psp ooobiecałeś... (OT)
Od: "Piotr Pydych" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> A jak Wam nie chcialo sie wpasc to Wasza strata.
> Taka okazja sie nie szybko powtorzy, co nie Aniu? ;)

Baa! Ale nam się chciało, tylko mój świeżo zainstalowany Windows XP PL
potrzebuje do odpalenia Chatu VJM (Virtualna maszyna Javy) - w sumie nic
dziwnego, wcześniej też tak było po nowej instalacji systemu. Tyle tylko,
że nie można już tego sciągnąć ze stron Microsoftu, because: "Online
installing is no longer supported" (czy coś w tym stylu) :-((

W związku z tym pytanie: czy ktoś mógłby poradzić skąd to zassać, bądź,
bardziej ogólnie, skąd wogóle do wziąć???

Przepraszam za posta "nietematycznego", ale intencje moje jak najbadziej
szczere! :-)

Pozdrawiam!

1. Data: 2002-08-15 10:41:21

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Pydych" napisal:

> Baa! Ale nam się chciało, tylko mój świeżo zainstalowany
> Windows XP PL potrzebuje do odpalenia Chatu VJM

To po kiego go instalowales? :) Mam kumpla, ktory tez sie na niego
strasznie napalil. W efekcie mial mase podobnych problemow tego typu. Na
szczescie juz zrozumial swoj blad i zainstalowal cos starszego :)

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-08-15 11:36:19

Od: "maria" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

chat-psp ooobiecałeś...

a ten co obiecał nie przychodzi..
;(

stworek

1. Data: 2002-08-15 12:08:43

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg" napisał:

> [...]
> zostala cala godzine!!! A jak Wam nie chcialo sie wpasc to Wasza strata.
> Taka okazja sie nie szybko powtorzy, co nie Aniu? ;)

Oj! około pięciu linijek tekstu o mnie :) Przyznam, że nie miałam zaległości
tylko wręcz przeciwnie nadwyżki godzin w necie, według billingu połączeń
internetowych ponad pięć godzin. Dla wyjaśnienia korzystam z usługi TPSA
oferującej zaledwie ryczałtowo 30 godzin miesięcznie, a może aż za dużo!
Mimo przeciwności losu, nie mogłabym nie być na chacie, Greg ma mnóstwo
do powiedzenia, a jego złote myśli ...(nie dopowiem)
przyjdzie drodzy użytkownicy na chat!!!

Ania vel Masoneczka

1. Data: 2002-08-15 13:24:35

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

> Oj! około pięciu linijek tekstu o mnie :)

Tak - przyznaje, ze troche malo, ale juz bylem zmeczony ;)

> Przyznam, że nie miałam zaległości tylko wręcz przeciwnie
> nadwyżki godzin w necie,

Chodzilo mi o czynne przebieranie palcami po klawiaturze. Sama sie
przyznalas w koncu, ze zazwyczaj ograniczasz sie do "czesc" i "pa" ;)

> Mimo przeciwności losu, nie mogłabym nie być na chacie,

:)

> Greg ma mnóstwo do powiedzenia,

Ja raczej malomowny jestem :)

> a jego złote myśli ...

Po raz drugi zaznaczam, ze nie moje - tylko raz nie podalem autora ale od
razu wyjasnilem, ze go zwyczajnie nie znam :)

> (nie dopowiem)

Spokojnie - tak czesto Was nimi zameczac nie bede :)

> przyjdzie drodzy użytkownicy na chat!!!

Oj bedzie bal! ;) Chociaz ja nie wiem czy dzisiaj dam rade.

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-08-15 19:42:06

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg" napisał:
> Po raz drugi zaznaczam, ze nie moje - tylko raz nie podalem autora ale od
> razu wyjasnilem, ze go zwyczajnie nie znam :)

Ech! nie bądź taki zasadniczy :) jesteś pośrednikiem autora -
rozpowszechniasz ;)

Masoneczka

szkolenia w Warszawie
macie jakies ciekwe programy w stylu thinkfast etc.
czemu jest ...
warsztat zen
Co zawiera damska torebka?