Mam za dużo ziemi w ogrodzie.

1. Data: 2006-06-16 20:08:41

Temat: Mam za dużo ziemi w ogrodzie.
Od: kraf101 <C...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam za dużo ziemi w ogrodzie. Ogród był zachwaszczony przez
jakieś "dzieści" lat, więc ziemia nie jest zła. Czy komuś kto
właśnie skończył budowę może się przydać? Jest tego ze 2 może
3m^3.

Pozdrawiam
RAF

2. Data: 2006-06-16 20:16:43

Temat: Re: Mam za dużo ziemi w ogrodzie.
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

kraf101 napisał(a):
> [...]
> jakieś "dzieści" lat, więc ziemia nie jest zła. Czy komuś kto
> właśnie skończył budowę może się przydać? Jest tego ze 2 może
Bardzo chętnie skorzystam , tylko gdzie Ty mieszkasz ?

3. Data: 2006-06-16 20:30:06

Od: kraf101 <C...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@w...pl wrote:

> Bardzo chętnie skorzystam , tylko gdzie Ty mieszkasz ?

Wawa.

Muszę dodać jeszcze że jest pewien problem techniczny. Nie ma
dojazdu beżpośrednio do ogrodu więc będziemy musieli ją wynieść
przez piwnice w jakichś workach. Ziemia jest już przesiana od
kamieni i inszego syfu.

Pozdrawiam
RAF

4. Data: 2006-06-16 20:41:52

Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Jun 2006 13:16:43 -0700, i...@w...pl wrote:

>Bardzo chętnie skorzystam , tylko gdzie Ty mieszkasz ?

Ode mnie też można zabrać 2m3 jakby ktoś chciał.

5. Data: 2006-06-16 20:42:27

Od: kraf101 <C...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bluszcz wrote:

> Sorry, że pytam, ale czy Ty nie jesteś przypadkiem kretem?

Qrde dżdżownica :)

6. Data: 2006-06-16 20:43:57

Od: "bluszcz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kraf101" <C...@p...onet.pl> napisał

--
pzdr
bluszcz

7. Data: 2006-06-17 21:37:58

Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 Jun 2006 22:41:52 +0200, Guru <g...@g...pl> wrote:

>Ode mnie też można zabrać 2m3 jakby ktoś chciał.

Nikt nie chce, trudno, usypię więc górkę pod płożące iglaki.

Proszę pomóż mi!!!
Czy ktoś wie co to za paskuda?
piwonia- dziwaczka?
[Warszawa] Gdzie kupowac trawe w rolkach?
Bonsai z Klonu palmowego