Mama,tata i dzieci - proszę o podpis

31. Data: 2016-12-13 15:19:15

Temat: Re: Mama,tata i dzieci - proszę o podpis
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.12.2016 o 00:56, Ikselka pisze:

> Wręcz przeciwnie - w celu RZĄDZENIA cywilizacją.
> Nie podcina się dojnej krowy, na której się siedzi. czy jak to tam było

To są pasożyty, chcą zniszczenia cywilizacji na której pasożytują

> I nie chcą zmieniać zasad wiary katolickiej pod swoje seksualne zboczenie,
> żeby móc za chwilę rządzić także KK.
> Jakoś że nie startują z tym u muzułmanów.

"cywilizacja" muzułmańska im jakoś nie przeszkadza, bo nienawidzą naszą
cywilizację

32. Data: 2016-12-13 22:50:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> Chyba Pani :P

Oj tak, oj tak 333-)))

--
XL

33. Data: 2016-12-13 23:22:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> To są pasożyty, chcą zniszczenia cywilizacji na której pasożytują

Żaden pasożyt nie chce zniszczenia swego żywiciela, no daj spokój. Chce go
sobie tylko podporzadkować i opanować - jego i jego gatunek.
Homoseksualiści nie mogą przekazać swej cechy genetycznie i nie mogą ze
sobą płodzić, ale potrzebują wciąż nowych osobników, żeby utrzymać, ba,
zwiększać liczebność i nie stracić wpływów. Dlatego utworzyli lobby
polityczno-ekonomiczne. Wymuszają zmianę prawa pozwalającą im jawnie
uprawiać zboczenie i pozyskiwać dzieci przez adopcję. Tzw. równouprawnienie
to de facto dążenie do przewagi nad osobnikami heteroseksualnymi poprzez
zabieranie im dzieci ew. przejmowanie ich wychowania poprzez promowanie
lgbt jako (na razie) równoprawnego nurtu, a homoseksualizmu jako normy,
negatywną regulację urodzin, regulację dostępu do dóbr, krańcowe zadłużanie
obywateli i państw, sankcje prawne za wyrażanie jakiegokolwiek sprzeciwu
zwanego przez nich homofobią i coraz powszechniejsze podciąganie pod nią
wszelkich przejawów niechęci wobec nich.
Zresztą podobne działania prowadzą środowiska żydowskie na świecie.

> "cywilizacja" muzułmańska im jakoś nie przeszkadza, bo nienawidzą naszą
> cywilizację

To nie jest kwestia uczuć, tylko ekonomiki ekspansji. Cywilizacja
muzułmańska jest dla nich zbyt silna - bo poprzez tę konkretną wiarę zbyt
radykalna, aby tam wniknąć. Boją się. Więc to cywilizacja bez żadnej wiary
jest łatwym kąskiem - odrzucając tzw. wartości bardzo łatwa do manipulacji,
a równie bogata, no i niewiele mniej liczna niż muzułmańska.

--
XL

34. Data: 2016-12-13 23:28:34

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.12.2016 o 23:22, Ikselka pisze:

> Żaden pasożyt nie chce zniszczenia swego żywiciela, no daj spokój. Chce go
> sobie tylko podporzadkować i opanować - jego i jego gatunek.
> Homoseksualiści nie mogą przekazać swej cechy genetycznie i nie mogą ze

Mówiąc o pasożytach, mam na myśli nie homo, ale lewaków, którzy
wykorzystują tylko homo do własnych celów. Również popierają islam.

35. Data: 2016-12-14 11:16:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Mówiąc o pasożytach, mam na myśli nie homo, ale lewaków, którzy
> wykorzystują tylko homo do własnych celów. Również popierają islam.

A to prawda, że lewacy ich wykorzystują - i nie tylko ich, bo wykorzystują
także feministki, a wraz z nimi durnoty typu Alicja Tysiąc.

--
XL

36. Data: 2016-12-14 19:53:14

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.12.2016 o 11:16, Ikselka pisze:
> A to prawda, że lewacy ich wykorzystują - i nie tylko ich, bo wykorzystują
> także feministki, a wraz z nimi durnoty typu Alicja Tysiąc.

Alicję Tysiąc rozumiem, nie każdy jest bohaterem jak Maksymilian Kolbe
czy Beretta Molla oddając życie za innych. A tutaj stawką było nie
śmierć ale piekło za życia, łatwo mówić a czy wytrzymała byś dzień
ślepoty, miesiąc ślepoty? itd?

37. Data: 2016-12-14 20:17:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Dec 2016 19:53:14 +0100, pinokio napisał(a):

> Alicję Tysiąc rozumiem, nie każdy jest bohaterem jak Maksymilian Kolbe
> czy Beretta Molla oddając życie za innych.

Ktku, nie za "innych", tylko za własne dziecko.

> A tutaj stawką było nie
> śmierć ale piekło za życia, łatwo mówić a czy wytrzymała byś dzień
> ślepoty, miesiąc ślepoty? itd?

Niedowidzenia. Być może zaawansowanego.

W zamian za życie mojego dziecka sama bym sobie oczy wydłubała.
Nerki wyjęła. Nogi i ręce odrąbała. Czy co tam. Bo ja MATKĄ jestem. A ta
pani suką.

A ojciec dziecka o na to? Czy nie zastanowiło Cię nigdy, że nikt nie pytał
o zdaniw "współautora" tego dziecka? Tylko raz się on pojawił - gdzieś z
brzegu kadru, milcząc.

To dziecko ma tatusia. Ta pani ma męża. Ta pani nie byłaby samotna, gdyby
nawet oslepła całkiem.

Feministki zabełtały we łbie głupiemu babsku, żeby sobie jej kosztem i
kosztem tego dziecka zrobić dobrze.
Ale mnie to nie obchodzi, mnie obchodzi tylko to, jakie uczucia (w tym do
tzw. matki) będzie mieć to dziecko jako dorosły człowiek, gdy kiedyś
niewątpliwie obejrzy w mediach/necie cyrk, jaki mamusia wyprawiła
publicznie żądając jego aborcji. Czy jako dorosły człowiek i może już wtedy
sam rodzic uświadomi sobie lub jemu uświadomią, że matka chciała go zabić,
żeby lepiej widzieć... Współczuję mu od pierwszej chwili, kiedy zobaczyłam
go (dziweczynkę) na kolanach "matki" skarżącej się przed kamerami, że to
oto dziecko nie powinno żyć!

---
Avast.

Czym protestantyzm różni się od katolicyzmu?
"Robienie ludzi"
Przez te same koncerny (do Ducha)
Titanic i "Tytan" - "samosprawdzająca się przepowiednia"?
Szcera refleksja... (Duchowi)