Mapa teorii społecznych

41. Data: 2011-02-26 23:45:50

Temat: Re: Mapa teorii społecznych
Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
news:ikc1ni$9n9$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "malkontent" napisał w wiadomości grup

> pl.soc.polityka ma się chyba wyjątkowo dobrze:-). Tak- rzeczywiście grupy
> się powoli likwidują. Wielu ludzi przechodzi na prywatne fora. Kiedyś

jak to gdzies ktos zauważyl , przy podobnej dyskusji na innej grupie :)))
winne jest google oraz różne wikipedie itd...
Kiedyś ludzie szukali na grupach informacji a przy okazji
pojawiały sie różne kntrowersje/niejasności i na tym tle dyskusje
Teraz informacje można znaleźć łatwo. A o faktach
się nie dyskutuje.

> pisałem trochę na grupie wege- ale wizyty różnych antywegetarian
> skutecznie przegnały nas na prywatne fora. Jednak takie prywatne forum to
> IMO grupa społeczna pozbawiona marginesu...i wcale nie jest na niej tak
> fajnie. Zauważyłem, że po pewnym czasie na takich grupach moderatorowi
> "odbija" (choć często podburzają go niektórzy forumowicze)- i wywala
> ludzi, którzy nie łamią jej zasad, a jedynie mają inne zdanie od pewnej
> grupy osób z forum. Oczywiście- wielu to skutecznie zniechęca do pisania
> na takim forum.

tak to tez sie potwierdza - pełna sterylność
jest niezdrowa - musi byc trochę "wilków"
i "owieczek" by coś się działo.
Jak Edek sprowokował moderacje matematyki
to grupa umarła prawie natychmiast.
Trudno dyskutować ( brak adrenaliy) jeśli wszyscy
mają to samo zdanie i dodatkowo brak motywacji
pozamerytorycznych - ambicjonalnych :))))
- przy moderacji to jest blokowane.

pozdr.

42. Data: 2011-02-26 23:53:40

Od: kórjamg.~ dać maupie zegarek Co? :o/ gericht... <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "malkontent" <m...@w...pl> napisał

> [...]
> jest niezdrowa - musi byc trochę "wilków"
> i "owieczek" by coś się działo.
> Jak Edek sprowokował moderacje matematyki

Kiedy odszedł z folozofii zaszczuty...
Filozofia też pod.upadła...
Edek, co by o nim nie mówić
Jest mocnym katalizatorem...
I ma w sobie to coś...

> Trudno dyskutować ( brak adrenaliy) jeśli wszyscy
> mają to samo zdanie i dodatkowo brak motywacji
> pozamerytorycznych - ambicjonalnych :))))
> - przy moderacji to jest blokowane.

Gdybyż jeszcze moderatorzy mieli ducha...
No cóż, Ci, którzy by mogli być dobrymi moderatorami,
nie mają na to ochoty ani czasu...

> pozdr.

zdar.

Ps. Problem jest jednak bardziej ogólny.
Jak mianowicie namówić mądrzejszych,
sprytniejszych i silniejszych na humanizm.
:o/
Inaczej ten świat się nie zmieni,
ani żaden świat...,
ani żadna grupa...

Prawa Materii_energii są bezwzględne,
a na dodatek sprzyjają mądrzejszym,
sprytniejszym, a zwłaszcza silniejszym.
:o/

43. Data: 2011-02-27 08:27:42

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-27 00:18, Chiron pisze:
> Użytkownik "malkontent" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
>
> wybacz - jaka grupa ? :)))))
>
> organizm w stanie choroby traci odporność
> i nękany jest różnymi infekcjami
>
> wątpliwym pocieszeniem jest , że wiekszość
> grup usenet-u jest w stanie rozkładu/zaniku

> pl.soc.polityka ma się chyba wyjątkowo dobrze:-).

Wrzucanie roznych 'zaczepek politycznych' w nadziei ze ktos na nie
zareaguje inwektywa uwazasz za dyskusje?
Jestes faktycznie opozniony w rozwoju czy to moze juz efekt demencji
starczej?

> [...]
> i wywala ludzi, którzy nie łamią jej zasad, a jedynie mają inne zdanie
> od pewnej grupy osób z forum. Oczywiście- wielu to skutecznie zniechęca

Ciekawe jak w rozwoj grup i dyskusji wpisuja sie np. twoje zaczepki
cbneta, ktore juz chyba smialo mozna podciagnac pod nekanie lub znecanie
sie nad drugim uzytkownikiem.
Zaimplementowales tutaj kiedykolwiek jakis watek i zadbales o jego
merytoryczny rozwoj, ze tak konfabulujesz w kwestii internetowego dialogu?

44. Data: 2011-02-27 08:32:14

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-27 00:45, malkontent pisze:

> [...]
> Trudno dyskutować ( brak adrenaliy) jeśli wszyscy
> mają to samo zdanie i dodatkowo brak motywacji
> pozamerytorycznych - ambicjonalnych :))))

W poczatkach dzialalnosci czatow na WP moderator mial za zadanie nie
tylko banowac troli przeszkadzajacych innym uzytkownikom, ale takze
stosowne podtrzymanie rozmowy wsrod osob, ktore byly nia zainteresowane.
Ograniczenie moderacji tylko do reprosjonowania moze dac raczej tylko 1
efekt i dziwie sie, ze ktos rzekomo myslacy kojarzy jego przyczyne z
brakiem kontrowersji.

45. Data: 2011-02-27 09:46:33

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.net> napisał w wiadomości
>W dniu 2011-02-27 00:45, malkontent pisze:
>>

> W poczatkach dzialalnosci czatow na WP moderator mial za zadanie nie

Osobiście nie mam ,istotnych,doświadczeń z czatów więc ...
Ale teraz rozumie,że ta grupa , zwłaszcza ostatnio,
przypominając nieco czat trochę Cie zmyliła ?
Zatem może już pora ....?
http://www.youtube.com/watch?v=uhyX8Xa1Qg8
:))

46. Data: 2011-02-27 10:04:59

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kórjamg.~ dać maupie zegarek Co? :o/ gericht..."
<j...@w...pln> napisał w wiadomości
> -`@'-

> Kiedy odszedł z folozofii zaszczuty...
> Filozofia też pod.upadła...
> Edek, co by o nim nie mówić
> Jest mocnym katalizatorem...
> I ma w sobie to coś...

o nieobecnych nie będe pisał źle
ale to samo mamy u Ciebie,Globa,.....
Problem polega na tym,że macie
- by to ując łagodnie - idee fixe -
To niby nic złego - lepiej miec coś
niz nic - i nie zamierzam osądzać
tych idei mertorycznie.

Jednak efekt jest taki że o niczym
innym nie da sie w Wami rozmawiać.
Nie słuchacie - nie przyjmujecie
innych argumentów - poprostu
pewni w 1000000% swojej idei
realizujecie "posłannictwo".

Wobec braku akceptacji i przy braku
argumentów robicie się arogantcy ,
agresywni i czasem wulgarni .
Zapewne wewnętznie czujecie sie usprawiedliwieni
swym posłannictwem - w końcu szlachetny cel
uświęca środki ? - a przecież wiemy jak to się kończy ...

Czyli po owocach ich poznacie...

zdrówko

47. Data: 2011-02-27 10:13:51

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-27 10:46, malkontent pisze:

> [...]
> Ale teraz rozumie,że ta grupa , zwłaszcza ostatnio,
> przypominając nieco czat trochę Cie zmyliła ?

No skoro wywnioskowales, ze ta grupa rzekomo przypomina mi czat, to
zebys nie przesilal monia nadmienie, ze na pewno przypominasz mi debila.
Teraz chyba kojarze, czemu siedziales u mnie w kfie.

48. Data: 2011-02-27 11:15:36

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

=================
"
Wrzucanie roznych 'zaczepek politycznych' w nadziei ze ktos na nie
zareaguje
"
Pięknie! Czyli- Lebowski na psp. DOKŁADNIE. Problem, że Ty zapewne tego nie
zauważasz, prawda?

> [...]

Zaimplementowales tutaj kiedykolwiek jakis watek i zadbales o jego
merytoryczny rozwoj, ze tak konfabulujesz w kwestii internetowego dialogu?
A niech sobie pisze nawet, że Einstein dostał Nobla za wynalezienie bąbelków
w piwie- co mi tam:-)

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

49. Data: 2011-02-27 12:26:56

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

==========================

=================
> [...]
> zareaguje
> "
> Pięknie! Czyli- Lebowski na psp. DOKŁADNIE. Problem, że Ty zapewne tego

No ale dlaczego Lebowski?
Czy to na moje zaczepki cbnet odpowiada kurwami?
Albo kwiko czy ghost pretensjami i zidiocialym sarkazmem?
Czy ktos reaguje na mnie z taka odraza jak na ciebie?

> [...]
> merytoryczny rozwoj, ze tak konfabulujesz w kwestii internetowego dialogu?
> A niech sobie pisze nawet, że Einstein dostał Nobla za wynalezienie

Nadal bedziesz udawal, ze jakakolwiek dyskusja pomiedzy toba a np.
cbnetem nie jest juz mozliwa, poniewaz doprowadziles do tego, ze na
kazda twoja odpowiedz reaguje bluzgami?
Podobnie jak inni, z ktorymi juz raczej nie podyskutujesz, a ktorzy
bynajmniej nie szukaja z toba zadnego dialogu?

50. Data: 2011-02-27 12:46:43

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

Nadal bedziesz udawal *(ze nie wiesz oczywiscie)*, ze jakakolwiek

Boze, co za cudowna cisza :)
Pomiędzy klasztorem a burdelem...
m ó z g k w a n t o w y
używane słowa a IQ