Marie Claire czy jest cos ciekawego?

1. Data: 2003-04-21 19:32:45

Temat: Marie Claire czy jest cos ciekawego?
Od: "Karla71" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jeżeli macie nowy numer to podzielcie się ze mna jej zawartością.Jakie są
artykuły na temat urody? Dzięki z góry za info.Pozdrawiam.

1. Data: 2003-04-21 22:22:22

Temat: Re: Marie Claire czy jest cos ciekawego?
Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karla71" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Jeżeli macie nowy numer to podzielcie się ze mna jej zawartością.Jakie są
> artykuły na temat urody? Dzięki z góry za info.Pozdrawiam.

Nowy numer telefonu? no, ja mam... Chetnie sie podziele... 505...
na temat urody? Twojej urody? Zasylaj uroczy habitus, a z przyjemnoscia
podziele sie opinia... :)
ad

1. Data: 2003-04-22 15:09:02

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam ale francuski wydanie
jest rewelacyjna
na 370 sron polowa to reklamy, ale jestem w stanie to zrozumiec zwazywszy na
cene
duzo ciekawych i do tego dlugich artykulow i rewlacyjny krem probka lancome
:-)
pozdrawiam
K.

suche dłonie