Mariza i Nivea Aqua Beauty

1. Data: 2003-04-14 17:20:15

Temat: Mariza i Nivea Aqua Beauty
Od: "Pola" <6...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chwale sie, ze zakupilam podklad matujacy Marizy w piatek na bazarku pod
Hala Banacha. Kierowalam sie wskazowkami ktorejs Grupowiczki ktora niedawno
dokladnie opisywala jak trafic do odpowiedniego straganiku (nie pamietam kto
to byl, ale bardzo dziekuje!!!). Faktycznie straganik jest w rogu bazarku,
przy skrzyzowaniu ulic banacha i grojeckiej, aha i dodam, ze straganik stoi
rownolegle do ulicy grojeckiej. Musze powiedziec, ze ten podklad jest
naprawde dobry. Daje dokladnie taki sam efekt jak Max Factor Seamless,
ktorego uzywalam do tej pory i bylam bardzo zadowolona, tzn. cera robi sie
swieza, nie ma efektu "tapety", bo oba podklady raczej nie sa kryjace, acz
bardzo dobrze tuszuja drobne niedoskonalosci. No i zaplacilam tylko 9 zł !
(ponad 3 razy mniej niz za seamless). Aha kupilam kolor "porcelanowy", jak
dla mnie swietny, taki sam jak Seamless 01 porcelain.

No i musze sie pozalic na krem Nivea Aqua Beauty. Miesiac temu postanowilam
kupic sobie jakis "lepszy" krem nawilzajacy, bo uzywalam kremu dla dzieci.
Padlo wlasnie na Aqua Beauty, skusilam sie haslem "24-godzinnego nawilzenia"
i "głęboko nawilżajacymi Aquasferami", a tu mam wrazenie, ze ten krem nie
dosc, ze absolutnie nie nawilza to z dnia na dzien coraz bardziej wysusza mi
skore, po prostu:do bani.

Pozdrawiam, Pola

1. Data: 2003-04-14 19:44:04

Temat: Re: Mariza i Nivea Aqua Beauty
Od: botwinka <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2003-04-14 19:20, Użytkownik Pola napisał:
> [...]
> przy skrzyzowaniu ulic banacha i grojeckiej, aha i dodam, ze straganik stoi

Ciach reszta
Nie, żebym się od razu czepiała, ale miszkałam w Gdańsku: nie
przypominam sobie takich ulic/no, skrzyżowania, mieszkałam w Łodzi, też
nie było, w Częstochowie, w Gliwicach też nie, teraz mieszkam w
Krakowie. To tu? Czy zapomniałam, że to DC?
Przyłączam się do próśb o dokłądne adresy

--
Pozdrawiam Botwinka, chyba, że o czymś zapomniałam

1. Data: 2003-04-14 21:52:20

Od: "Karolina W" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
niedawno
> dokladnie opisywala jak trafic do odpowiedniego straganiku (nie pamietam

to ja ;)))) mistrzuniu jestem jednym słowem..bardzo mi miło,że się przydało
:))

1. Data: 2003-04-15 11:15:01

Od: "Karolina W" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Krakowie. To tu? Czy zapomniałam, że to DC?
> Przyłączam się do próśb o dokłądne adresy

tak..zdaje mi się,że zapomniałaś.. moje instrukcje były odpowiedzią na post
"gdzie w Warszawie kupie kosmetyki marizy"...

1. Data: 2003-04-15 12:09:36

Od: "Pola" <6...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "botwinka" napisał w wiadomości Przyłączam się do próśb o
dokłądne adresy

O pardon, chodzilo oczywiscie o Warszawe. Pomyslalam, ze juz tyle razy bylo
o Marizie pod hala banacha, ze wszyscy kojarza juz, ze to w Warszawie :)

Pola

Sprzedam kosmetyki Avon
:) wrocilam od fryzjera:)))
Tanie, dobre :-))