Marka Unold - opinie

1. Data: 2011-03-24 22:15:02

Temat: Marka Unold - opinie
Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

wiem, że ten mail zabrzmi może niektórym jak klasyczny spam, ale trudno.
Potrzebuję opinii o marce Unold - konkretnie chodzi mi o automaty do
pieczenia chleba. W internecie bardzo niewiele widzę na jej temat
(przynajmniej na polskojęzycznych stronach). Z tego co znalazłem
domyślam się, że to jakaś niemiecka firma. Jaka to jest półka - średnia?
niska? Może ktoś ma sprzęt tej marki i się podzieli wrażeniami z
użytkowania.
Z góry dzięki.

--
Jacek Midura

2. Data: 2011-03-25 06:29:44

Temat: Re: Marka Unold - opinie
Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-24 23:15, Jacek Midura pisze:
> [...]
> domyślam się, że to jakaś niemiecka firma. Jaka to jest półka - średnia?
> niska? Może ktoś ma sprzęt tej marki i się podzieli wrażeniami z

Marki nie znam, ale sądząc po tym co znalazłem w internecie, jest to
marka jakiejś sieci sklepów a produkowane tam gdzie wszystkie inne takie
rzeczy czyli w Chinach. Patrząc po cenie to szału nie ma, taki sam
automat do chleba innej firmy znalazłem za 1/2 ceny. Jeśli jest długa
gwarancja i podoba ci się, to bierz.

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Re: mieszkanie w bloku