Marmurowy blat do kuchni?

1. Data: 2004-07-29 09:56:25

Temat: Re: Marmurowy blat do kuchni?
Od: u...@d...invalid szukaj wiadomości tego autora

> już koszty - nie wiem czy miałbym zdrowie do szukania firmy kamieniarskiej,
> dwóch wizyt fachowców w domu i dosyć długiego czekania :)

Hmm, robisz sobie samodzielnie wzor z kartonu/tektury, zawozisz do
zakladu i za 2 dni masz zrobione jezeli to prosta robota. Jezeli masz
wyciecie na plyte grzejna to troche dluzej, bo nalezy wzmocnic pretami
stalowymi i jest wiecej pracy.

Fachowcy w domu nic nie robia, chyba ze zdejmiesz zle wymiar i musiz
poprawiac na miejscu (co mnie sie niestety przydazylo).

pozdro
/pk

> P.S. Ech, myślałem że największy problem to będzie zakup blatu - a dzisiaj
> kilka sklepów złaziliśmy za głupimi wkładkami do szuflad na sztućce, bez
> sukcesu... :) O wypracowywaniu kompromisu przy wyborze zastawy i sztućców to
> w ogóle szkoda gadać - kiedy ja sam już nie wiem jakie talerze chcę... :)

Wkladki do szuflad o roznej szerokosci znajdziesz w najblizszej IKEI. W
sklepach z kuchniami tez sa tylko jakos dziwnie drogie.

1. Data: 2004-07-29 10:37:58

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Jul 2004 09:56:25 GMT, u...@d...invalid napisał(a):

> [...]
> zakladu i za 2 dni masz zrobione jezeli to prosta robota. Jezeli masz
> wyciecie na plyte grzejna to troche dluzej, bo nalezy wzmocnic pretami

Jak widać na załączonym wcześniej obrazku - wycinanek nie przewiduję.
Ale tak czy siak - biorąc pod uwagę że płyta dla mnie kosztowałaby
prawdopodobnie minimum 500zł, to na początek spróbuję z klasyczną za 60zł ;)

> Wkladki do szuflad o roznej szerokosci znajdziesz w najblizszej IKEI.

No właśnie do Ikei nie dotarliśmy... Trzeba będzie to naprawić :)

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004

1. Data: 2004-07-29 15:40:40

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

wjz <w...@w...pl> napisał(a):

> Marmur w kuchni raczej sie nadaje,
> poniewaz jest skala wapienna latwo chlonaca wode, wiec kazde jego polanie
> ciecza (woda czy czymkolwiek innym) po pewnym czasie bedzie skutkowalo
> plamami.

I łatwo sobie wyobrazić, jak się skończy chlapnięcie sokiem z cytryny albo
octem. No i marmur nie jest zbyt odporny na wysokie temperatury.

JoP

Panele podłogowe - klej
Ceramika łazienkowa Jopex ?
Jak szybko usunąć klej spod płytek PCV??
Magnesowe napisy (slowa) na lodowki
Kuchnia z palnikami gazowymi na plycie ceramicznej