Marsz ku wyzwoleniu konopi

11. Data: 2009-02-13 15:32:08

Temat: Re: Marsz ku wyzwoleniu konopi
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lut, 15:42, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Dokładnie.
> Jestem też za uwolnieniem "twardych" narkotyków. Natychmiast padłyby
> wszelkie szlaki przemytu i "korporacje" przemytnicze.
> Kto ćpa, i tak będzie ćpał. Kto nie ćpa - ćpał nie będzie.
> Wódka też stoi na półkach i jakoś nie chodzimy wszyscy pijani, a narkotyki
> i tak sa wszędzie dostępne.

Oj wywalilby sie porzadek swiata. Prohibicja w uesa tez byla
czynnikiem nakrecajacym nielegalne (mafijne) interesy. A wspolczesnie,
takim czynnikiem jest podatek VAT. Ale glownie prochy, i handel
bronia. Do tego mafia chinska, i wloska kamora. Wiekszosc przemytu,
via Neapol. Skad cala Europa zalewana jest tanimi porobkami
sygnowanymi made in Italy, albo made in G.Britain... albo?

J-23 Flegiell von Trop

12. Data: 2009-02-14 01:42:44

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Tu nie chodzi o legalizacje narkotyków, tu chodzi o dekryminaliacje
konopi, nikt nie prosi o legalną amfetamine albo inne ścierwa. Chcemy
tylko uwolnienia jednej rosliny która ma tak wiele zastosowań.
Uwolnienie twardych narkotyków zamknęłoby drogi narkoimpotrerom ale
mogłoby niszczyć społeczeństwo, legalna konopia zniszczyłaby po części
machine mafi a dała dużo dobrego, od opodatkowania jej przez olej aż
po wytrzymałe materiały i wymarzoną (chyba nie tylko przezemnie)
wolność i równouprawnienie.

13. Data: 2009-02-14 07:42:12

Od: f...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 14 Lut, 02:42, j...@g...com wrote:
> [...]
> machine mafi a dała dużo dobrego, od opodatkowania jej przez olej aż
> po wytrzymałe materiały i wymarzoną (chyba nie tylko przezemnie)

Mówisz olej, materiały? ;> Prosię bardzo - mamy bardzo dobre dla tego
celu polskie odmiany - Białobrzeskie, Beniko, Silesia i Tygra. I co
najważniejsze, mają znikomą użyteczność dla palaczy. :)

Pozdrawiam
Flyer

14. Data: 2009-02-14 12:41:06

Od: "s...@g...com" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mówisz olej, materiały? ;> Prosię bardzo - mamy bardzo dobre dla tego
> celu polskie odmiany - Białobrzeskie, Beniko, Silesia i Tygra. I co
> najważniejsze, mają znikomą użyteczność dla palaczy. :)

To proszę dowiedz się jaki jest proces dostawania pozwolenia na uprawę
konopi przemysłowych.

15. Data: 2009-02-14 12:43:57

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com pisze:

> To proszę dowiedz się jaki jest proces dostawania pozwolenia na uprawę
> konopi przemysłowych.

ale tobie chodzi o przemysłowe?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

16. Data: 2009-02-14 20:22:58

Od: "s...@g...com" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Białobrzeskie, Beniko, Silesia i Tygra.
Tu była mowa o konopiach przemysłowych. Legalność konopi jest
pożyteczna w wielu dziedzinach. Wole sobie zapalic i nie myśleć ze
mogę skończyć jako menel pod budką z piwem i do tego potrzebuje wolnej
konopi.

17. Data: 2009-02-14 21:00:14

Od: f...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 14 Lut, 21:22, "s...@g...com" <s...@g...com> wrote:
> [...]
> pożyteczna w wielu dziedzinach. Wole sobie zapalic i nie myśleć ze
> mogę skończyć jako menel pod budką z piwem i do tego potrzebuje wolnej

Odpowiadałem na śmiałe tezy jedrzeja - cyt. "legalna konopia ... dała
dużo dobrego, od opodatkowania jej przez olej aż po wytrzymałe
materiały". Przykro mi ;>, że nie pomogłem.

Pozdrawiam
Flyer

18. Data: 2009-02-14 21:00:33

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@g...com> napisał:

> Wole sobie zapalic i nie myśleć ze mogę skończyć jako menel

A jaką masz _pewność_, że nie skończysz? Żadnej. Nikt nie ma.

--
Pozdrawiam - Aicha

19. Data: 2009-02-14 21:07:22

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha<b...@t...ja>

> A jaką masz _pewność_, że nie skończysz? Żadnej. Nikt nie ma.

Przecież coś musi nadużywać, nie?

Saulo

20. Data: 2009-02-14 22:30:30

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora