Marynowane pieczarki

1. Data: 2002-06-24 07:11:33

Temat: Marynowane pieczarki
Od: "Maria U." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sie zastanawiam, czy mozna je zamarynowac tak jak grzyby lesne?
Marynowal ktos moze pieczarki? Jesli tak, prosilabym o przepis.
Pozdrawiam]
Maria

1. Data: 2002-06-24 07:25:30

Temat: Re: Marynowane pieczarki
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria U. <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
> Tak sie zastanawiam, czy mozna je zamarynowac tak jak grzyby lesne?
> Marynowal ktos moze pieczarki? Jesli tak, prosilabym o przepis.
> Pozdrawiam]
> Maria

zamarynować na pewno można, bo przecież sprzedaja w sklepach marynowane, ale
nie robiłam niestety :(

wkn

1. Data: 2002-06-24 07:39:26

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Jun 2002 09:25:30 +0200, "Wkn" <w...@w...pl> wrote:

> [...]
>dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
>>

>zamarynować na pewno można, bo przecież sprzedaja w sklepach marynowane, ale

ja robilam. male pieczarki gotowalam w osolonej wodzie. osobno
zagotowalam ocet z woda (malo bo tu nie ma takie niesamowitego
octu jak rodzimy spirytusowy...), z gorczyca, listkiem, zielem,
posolilam to, ciachnelam odrobineczke cukru (tak dla wzbogacenia
smaku a nie slodyczy ;) ), upchalam grzybki w sloiki, zalalam
wrzacym octem, zakrecilam, zostawilam...chodzilam kolo tego jak
pies kolo jatki i zezarlam bardzo slabe cos po 2 dniach..te,
ktore przed soba schowalam na dluzszy czas byly dobre, ale
zazwyczaj jakos tak wychodzi, ze robie za slaby ocet i musze go
zywego, juz bez dodatkow, dolewac i znow chowac przed soba.

poza tym sorki, jesli mialas nadzieje na jakies wlasciwe
proporcje...ja nie operuje szczegolowymi proporcjami..raczej
kieruje sie smakiem...moze dlatego unikam pieczenia ciast ;)

Trysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-24 08:18:41

Od: "Maria U." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> (...)
>
> poza tym sorki, jesli mialas nadzieje na jakies wlasciwe
> proporcje...ja nie operuje szczegolowymi proporcjami..raczej
> kieruje sie smakiem...moze dlatego unikam pieczenia ciast ;)

Dziekuje bardzo, dokladnie o to mi chodzilo! Ja tez na ogol robie wszystko na
oko, nawet jesli wedlug dokladnego przepisu, to cos dodam od siebie, czegos
dosypie ciut wiecej, cos pomine bo nie lubie itp.
Wielkie, wielkie dzieki, chyba zabiore sie dzis do dziela. Acha, tylko 1 pytanie,
pieczarki chyba tylko chwile pogotowac, coby jedrne zostaly,prawda?

Pozdrawiam
Maria

1. Data: 2002-06-24 09:07:36

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>pieczarki chyba tylko chwile pogotowac, coby jedrne zostaly,prawda?

a-hem..one jakos niem iekna chetnie szybko, jak sa cale..i to w
wodzie.. na patelni miekna i wiedna bo sa pozbawaiane wody, a
grzyb to glownie woda ;) jeszcze bardziej niz czlowiek wydaje mi
sie, ze ja to je i do 10 minut gotowala, ale na pewno im krocej
tym lepiej

Trysia
K.T. - starannie opakowana

menu na wieczor panienski