Masaż klasyczny a może coś romantyczniejszego?

1. Data: 2003-06-04 20:55:24

Temat: Masaż klasyczny a może coś romantyczniejszego?
Od: "Wojt" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Wiem że masaż klasyczny składa się z 8 części i jest uważany za podstawę. Po
bliższym poznaniu technik doszedłem do wniosku że jest on dosyć brutalny ;-)
(może przesadziłem) nie czuły, nie nadający się na kobiece plecy jeżeli
chodzi o czułość i relaks. No i teraz kieruje się do was. Czy znacie jakieś
techniki masażu, również amatorskiego, ale stanowczo nie erotycznego, który
nie tylko wprawi w rozkosz mięśnie pleców ale i uczucia?

Pozdrawiam serdecznie wszystkich