Maseczka i?owa do cia?a

1. Data: 2002-11-12 14:11:02

Temat: Maseczka i?owa do cia?a
Od: z...@p...onet.pl (Wysoka) szukaj wiadomości tego autora

Maseczka i?owa do cia?a DrNona - uzywalyscie tego??? jakie efekty???
taki sloiczek jest straaasznie maly! na ile razy on starcza???
pozdrawiam serdecznie!

Internetowe Pismo Kobiece.
www.puella.pl
Ranking Kosmetyków www.puella.pl/ranking.php3
Wyslane z www.puella.pl/newsy

1. Data: 2002-11-13 19:56:44

Temat: Re: Maseczka ilowa do ciala
Od: "Totalzalamka" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wysoka" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Maseczka iłowa do ciała DrNona - uzywalyscie tego??? jakie efekty???
> taki sloiczek jest straaasznie maly! na ile razy on starcza???

Ja tez jestem ciekawa efektow. Ile kosztuje i gdzie to mozna kupic?

1. Data: 2002-11-13 20:04:28

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Totalzalamka" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

| Ja tez jestem ciekawa efektow. Ile kosztuje i gdzie to mozna kupic?

160zł. www.drnona.com.pl

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-11-14 13:19:56

Temat: Re: Maseczka iłowa do ciała
Od: "Dorota " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

z...@p...onet.pl (Wysoka) napisał(a):

> [...]
> pozdrawiam serdecznie!
>

> Używam i uwazam ze jest dobra :). Miałam cellulit 2 stopnia i prawie
całkiem sie go pozbyłam, ale zajęło mi to pól roku. Swoja droga nie wiem czy
jakiś kosmetyk realnie działa szybciej. Nie przecze, ze po 3 miesiacach
efekty były widoczne, ale dopiero teraz mogę mówić o całkowitym sukcesie.
Nie uzywam wyłącznie maseczki, tylko razem z balsamem tonizującym, wolę
uzywac zestawu jednej firmy, zwylke przynosi to lepsze efekty. Maseczki
zuzyłam 2 opakowania, mozna byc bardziej wydajnym ale najpierw nie najlepiej
mi szło nakładanie. Potem używałam zaraz po prysznicu, na całkiem mokre
ciało i rozprowadzała się świetnie, drugie opakowanie starczy mi na znacznie
dłużej niż pierwsze.

1. Data: 2002-11-14 13:20:44

Od: "Dorota " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-11-14 13:21:30

Od: "Dorota " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-11-14 15:31:19

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Maseczka iłowa do ciała DrNona -   uzywalyscie tego??? jakie efekty???
> taki sloiczek jest straaasznie maly! na ile razy on starcza???
> [...]

Widze że Dorota postanowiła swój post zaakcentować ;).
A poważnie to maseczke uzywam i uważam że jest super. Polecam!

1. Data: 2002-11-15 15:00:28

Od: "anexxa" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

z...@p...onet.pl (Wysoka) napisał(a):

> Maseczka iłowa do ciała DrNona - uzywalyscie tego??? jakie efekty???
> taki sloiczek jest straaasznie maly! na ile razy on starcza???

sloiczek starcza na milion lat, bo tego sie malutko naklada. ja mam, po 10
uzyciach ledwo cos widac. najlepszy jest efekt rzetelnego brudu;) co do
skutkow - ja mam maly cellu, wiec trudno cos zauwazyc.

xx.

Miraculum - kolorowka
Re: Co facet moze zrobic u kosmetyczki?
Perfumy z Trómiasta!