Maseczka na dłonie...

1. Data: 2003-01-05 16:41:06

Temat: Maseczka na dłonie...
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znacie jakieś firmy które produkują takie preparaty?

1. Data: 2003-01-05 16:52:18

Temat: Re: Maseczka na dłonie...
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maseczki do rąk produkowane są m. in. przez firmę Alessandro. Ta seria
nazywa się "Hands!Up". Są tego trzy rodzaje:
1. FORMULA1 (niebieska) dla dłoni wrażliwych. W jej skład wchodzą: krem na
dzień, krem na noc i serum w ampułkach (5 cio dniowe)
2. FORMULA 2 (różowa) dla dłoni bardzo przesuszonych. W jej skład wchodzą:
także krem na dzień, krem na noc i serum
3. BASIC CARE (zielona) - uzupełnienie poprzednich. W skład wchodzą: peeling
do dloni oraz właśnie maseczka.
W zasadzie powinno wybrać się jedną z formuł + BASIC CARE, ale są to dość
drogie kosmetyki, więc jeżeli wybierzesz tylko maseczkę, to też będziesz
zadowolona z rezultatów.
Produkty Alessandro są dostępne np. w sieci perfumerii "Douglas".

Ale sie rozpisałam...
Pozdrawiam serdecznie i w razie pytań służę radą
Kasia

1. Data: 2003-01-05 18:41:56

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Maseczki do rąk produkowane są m. in. przez firmę Alessandro. Ta seria
> nazywa się "Hands!Up". Są tego trzy rodzaje:
(...)
Dzięki wielkie - Alessandro to dobra firma - na pewno sobie kupie zestaw -
krem na noc, serum i maseczka powinno zadziałać:-)
DominikaNM

1. Data: 2003-01-05 20:19:46

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominiko, jeszcze mały "pe.es":
Po użyciu kremu na noc, zalecają spanie w bawełnianych rękawiczkach.
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-01-06 09:40:57

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dominiko, jeszcze mały "pe.es":
> Po użyciu kremu na noc, zalecają spanie w bawełnianych rękawiczkach.
> Pozdrawiam serdecznie
> Kasia

Rękawiczki już kupiłam, właśnie w Douglas`ie:-)

DominikaNM

Baleage u faceta...
Moj 1-szy raz ;)
mały problem...