Maślaki

1. Data: 2007-08-17 10:51:06

Temat: Maślaki
Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam i pozdrawiam Grupowiczów!

Mam pewien problem: zostałam obdarowana obgotowanymi, a następnie
zamrożonymi maślakami i nie bardzo wiem co z tego podarku mogę
kulinarnego wyczarować...?

Desperacko proszę o sugestie,
Tusiek.

2. Data: 2007-08-17 10:55:28

Temat: Re: Maślaki
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<t...@g...com> wrote in message
s.com...
[...]

Wszystko, oprócz suszenia.

3. Data: 2007-08-17 11:45:01

Od: "beton" <r...@r...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Mam pewien problem: zostałam obdarowana obgotowanymi, a następnie
> zamrożonymi maślakami i nie bardzo wiem co z tego podarku mogę

Czemu nie suszyć. Uwazam ze sa swietne
a najlepsze uduszone w smietanie

4. Data: 2007-08-17 11:58:56

Od: "Margola" <m...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "beton" <r...@r...neostrada.pl> napisał w wiadomości

> Czemu nie suszyć. Uwazam ze sa swietne

Może dlatego, że obgotowane słabo się suszą...? Kwaśnieją raczej i nie
przypominają niestety kwaszonych rydzów.

Serio - maślaki w tej postaci dodaję do wszelkich duszonych mięs, albo
rzeczywiście robię sos grzybowy ze smietaną, za którym przepadam.

Margola

5. Data: 2007-08-17 12:34:22

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola napisał(a):
> U?ytkownik "beton" <r...@r...neostrada.pl> napisa? w wiadomo?ci
>
> Mo?e dlatego, ?e obgotowane s?abo si? susz?...? Kwa?niej? raczej i nie
> przypominaj? niestety kwaszonych rydzów.
>
> Serio - ma?laki w tej postaci dodaj? do wszelkich duszonych mi?s, albo
> rzeczywi?cie robi? sos grzybowy ze smietan?, za którym przepadam.
>
> Margola

Rany, ale mi smaka na takie grzyby w sosie narobiliscie :-\

Pozdrowienia Stalker

6. Data: 2007-08-18 21:49:46

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@g...com pisze:
> [...]
>
> Mam pewien problem: zostałam obdarowana obgotowanymi, a następnie
> zamrożonymi maślakami i nie bardzo wiem co z tego podarku mogę

Maślaki w śmietanie - pyszne!
Wpisz w Google - to i wyskoczą. Moja rada - duś na maśle.

wypowiedz się- II
He..he
strzykawka do tłuszczu ;)
Mole za szafką kuchenną - pomocy