Masz cipkę?

31. Data: 2008-03-07 09:16:46

Temat: Re: Masz cipke?
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jesus" <n...@p...onet.pl> wrote in message
news:d0ad66d5-f0e0-4ee6-80ef-e88dbc983b5f@x41g2000hs
b.googlegroups.com...
On 6 Mar, 09:53, "Duch" <n...@n...com> wrote:

"Umysł nie kryje wcale sensownych rzeczy przy czym się uprzesz jesteś w
stanie sobie to udowodnić."

Umysł NIE kryje sensownych rzeczy?
Czyli to co napisałeś NIE jest esensowne?

Napisz prosze to zawsze na poczatku Twojego posta
- wtedy nie bede dalej czytal (LOL).

> W tych teoriach spiskowych jesteś bardzo przekonujący.

Czy nazwanie mojego tekstu "teoria spiskową" nie jest Twoim zabiegiem
w celu odsunięciem tego moze niewygodnego wątku?

Sprytnie odsuneles moje sugestie
(znaczy ok, Twoja sprawa - nikt nie lubi widziec sie w lustrze),
nazywajac to "umysl nie kryje sensownych rzeczy".
No coz moze na tym polega wygodne zycie ze SWOJE udowadniac a innych
zdana nazywac "wymyslonymi"?
:)

Pozdrawiam,
Duch

32. Data: 2008-03-07 17:33:51

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Mar, 10:16, "Duch" <n...@n...com> wrote:
> Umysł NIE kryje sensownych rzeczy?
> Czyli to co napisałeś NIE jest esensowne?

Dopiero nabiera sensu w odpowiedniej "aparaturze" emocjonalnej.
Bez niej jest tylko papką informacji. Tak jak informacje na dysku bez
ekranu.
Wydaje mi się, że tą aparaturę tworzy reflektor uwagi, pamięć
operacyjna, system oceny zagrożeń - co przy świadomości skutkuje
myśleniem
krytycznym.
Będąc skoncentrowanym na kimś, zwracając na niego reflektor uwagi
możesz wyłączyć/osłabić czujność myślenia krytycznego i uwierzyć w
sens
czyjejś sugestii, afirmacji. Właśnie tą bramą jest autorytatywny
przekaz.

Re: Czy syndrom poaborcyjny=psychoza wyrzutów sumienia...
Re: Co ma do zaproponowania ateizm?
Lokata Mojżesza Szota
Hej, jade, ja se jade.
Z SCP