Masz cipkę?

1. Data: 2008-02-29 23:57:35

Temat: Masz cipkę?
Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Autorytet działa na sumienie czyli też na poczucie sensu. Wszystko
wydaje się z sensem gdy mówi to autorytet, oceniamy po tonie głosu, po
zachowaniu i pewności wyrażania swojej opinii, nawet jeśli
nie wiemy o czym on mówi. Stworzono nawet nauki o mowie ciała i
specjalistów od wizerunku by ludzie mogli być jeszcze bardziej
autorytatywni. Oczywiście system oceny zagrożeń, czyli sumienie bierze
zawsze główną rolę we wszystkich społecznych rozgrywkach.
Sumienie = zasady = moralność i ocena sensu! Autorytet = władza nad
umysłami! Jeśli mówisz słabo i niesłyszalnie, albo jesteś dziwnie
ubrany to co będziesz mówił dla innych nie będzie miało sensu - efekt
stadny

Ludzie nie umieją działać po za zasadami, nawet rozmawiać, jeśli ktoś
nie jest wyraźny, czyli nie znają zasad "współrozmowy", to czują się
nieswojo - czyli obowiązuje reguła "nie wychodź poza szereg". Jak w
wojsku!

Nauka ludzi stadnych jest oparta na nakazach i zakazach. Nie chodzi o
to, że nie może ktoś pomyśleć, że ziemia nie jest płaska tylko
okrągła, ale chodzi o to, że wówczas złamie zakaz myślenia poprawnie.
To wiąże się z represją stada. Dla ludzi stadnych jeśli czegoś nie ma
w książce lub nie jest to "obowiązujące" wówczas jest to niemożliwe!

2. Data: 2008-03-01 05:54:30

Temat: Re: Masz cipkę?
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Mar, 00:57, Jesus <n...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> To wiąże się z represją stada. Dla ludzi stadnych jeśli czegoś nie ma
> w książce lub nie jest to "obowiązujące" wówczas jest to niemożliwe!

Zawsze mozna zostac glupcem na wlasny rachunek!

3. Data: 2008-03-01 06:48:05

Od: "marcin" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego piesz o jakiś "ludziach" ? Zamienię słowa i wyrażenia odnoszące się
do innych ludzi, na wyrażenia odnoszące się do Ciebie. Zobacz jak to ładnie
będzie brzmieć:

Użytkownik "Jesus" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...
U mnie autorytet działa na sumienie czyli też na poczucie sensu. Wszystko
wydaje mi się z sensem gdy mówi to autorytet, oceniam to po tonie głosu, po
zachowaniu i pewności wyrażania swojej opinii, nawet jeśli
nie wiem o czym on mówi. Uwierzyłem nawet w nauki o mowie ciała i
uwierzyłem specjalistom od wizerunku by ludzie mogli być jeszcze bardziej
autorytatywni. Oczywiście u mnie system oceny zagrożeń, czyli sumienie
bierze
zawsze główną rolę we wszystkich moich społecznych rozgrywkach.
Sumienie = zasady = moralność i ocena sensu! Autorytet = władza nad
umysłami! Jeśli mówię słabo i niesłyszalnie, albo jestem dziwnie
ubrany to co będe myślał o sobie samym nie będzie miało sensu - efekt
stadny (obawa o staus quo?)

Nie umiem działać po za zasadami, nawet rozmawiać, jeśli ktoś
nie jest wyraźny, czyli nie znają zasad "współrozmowy", to czuję się
nieswojo - czyli obowiązuje mnie reguła "nie wychodź poza szereg". Jak w
wojsku!

Jestem człowiekiem stadnym, mojaNauka jest oparta na nakazach i zakazach.
Nie chodzi o
to, że nie może ktoś pomyśleć, że ziemia nie jest płaska tylko
okrągła, ale chodzi o to, że wówczas złamie zakaz myślenia poprawnie.
To wiąże się z represją stada. Dla mnie jeśli czegoś nie ma
w książce lub nie jest to "obowiązujące" wówczas jest to niemożliwe!

Prawda, że lepiej ? :D

Pozdrawiam
Marcin

4. Data: 2008-03-01 10:10:33

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesus pisze:

> To wiąże się z represją stada. Dla ludzi stadnych jeśli czegoś nie ma
> w książce lub nie jest to "obowiązujące" wówczas jest to niemożliwe!

to pasuje do definicji wykształciucha :)

--
http://a.co.po.nas.pozostanie.patrz.pl
http://siodme.niebo.patrz.pl

5. Data: 2008-03-01 10:12:24

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

J-23 pisze:

> Zawsze mozna zostac glupcem na wlasny rachunek!

that's it!
właśnie głowiłem się jak to lapidarnie ująć :)

6. Data: 2008-03-01 11:02:37

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Mar, 07:48, "marcin" <b...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> To wiąże się z represją stada. Dla mnie jeśli czegoś nie ma
> w książce lub nie jest to "obowiązujące" wówczas jest to niemożliwe!

Tak, ale bez sensu.
Ja też mogę ci zadać głupie pytanie w stylu:
"A ty kim jesteś w tej zabawie, chujem czy cipką? Myśliwym czy
ofiarą?"

Lepiej mi odpowiedz kto w tej zabawie jest lepszym obserwatorem!

7. Data: 2008-03-01 11:25:31

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jesus" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Ja też mogę ci zadać głupie pytanie w stylu:
"A ty kim jesteś w tej zabawie, chujem czy cipką? Myśliwym czy
ofiarą?"

---ja tam myślę że cipki to pierwszorzędni myśliwi

Lepiej mi odpowiedz kto w tej zabawie jest lepszym obserwatorem!

---Słoneczko

8. Data: 2008-03-01 11:33:18

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> to pasuje do definicji wykształciucha :)

Powiedz wprost że to do CIEBIE pasuje! ;P

9. Data: 2008-03-01 11:36:00

Od: "marcin" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz rację - to jest bez sensu. Zjadłem ogonek w miejscu. "...chodzi o to,
że wówczas złamie zakaz myślenia poprawnie...". Powinno być, oczywiście,
"...chodzi o to, że wówczas złamiĘ zakaz myślenia poprawnie..."

Ty jesteś lepszym obserwatorem w tej zabawie.

Pozdrawiam
Marcin

10. Data: 2008-03-01 14:00:06

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Mar, 12:36, "marcin" <b...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> "...chodzi o to, że wówczas złamiĘ zakaz myślenia poprawnie..."
>
> Ty jesteś lepszym obserwatorem w tej zabawie.

Próbuje obnażyć czasem swoje stadne cechy, np konformizm i konformizm
innych ludzi itp.
Nie lubię reagować, wolę myśleć, a człowiek jest społeczny i czasem po
prostu reaguje.

Uważasz że tylko na mój sens działa Autorytet? Mam wyjątkowy mózg?

Ja myślę, że ludzie gdy ewoluowali wyrobili sobie strategię
przetrwania i jedną z nich jest trzymanie się zasad grupy w stadzie.

Patrz na religię - obowiązuje tam zasada "nasze zasady są święte inne
grupy są złe, nie lubimy inności, nasze zasady zesłał nam sam Bóg,
nasz autorytet to święty człowiek"!
patrz na nacjonalistów obowiązuje tam zasada "nasze zasady są jedyną
prawdą, nie lubimy inności, nie lubimy wszystkich innych grup,
słuchamy naszego wodza, samca alfa"

Re: Czy syndrom poaborcyjny=psychoza wyrzutów sumienia...
Re: Co ma do zaproponowania ateizm?
Lokata Mojżesza Szota
Hej, jade, ja se jade.
Z SCP