Masz cipkę?

11. Data: 2008-03-01 16:13:11

Temat: Re: Masz cipkę?
Od: "trurl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jesus" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:47789881-c1f1-4e89-a56a-9e0ba71d6099@47g2000hsb
.googlegroups.com...

> Lepiej mi odpowiedz kto w tej zabawie jest lepszym obserwatorem!

Wg teorii względności Einsteina nie można wyróżnić żadnego obserwatora -
wszyscy są równoważni ;-) Wszyscy wygrali wyścig, zatem wszyscy dostaną
nagrodę, czy jakoś tak.

12. Data: 2008-03-01 17:28:23

Od: thomas <t...@n...wytnij..com> szukaj wiadomości tego autora

Jesus wrote:
> [...]
> nie jest wyraźny, czyli nie znają zasad "współrozmowy", to czują się
> nieswojo - czyli obowiązuje reguła "nie wychodź poza szereg". Jak w
> wojsku!
>
> Nauka ludzi stadnych jest oparta na nakazach i zakazach. Nie chodzi o
> to, że nie może ktoś pomyśleć, że ziemia nie jest płaska tylko
> okrągła, ale chodzi o to, że wówczas złamie zakaz myślenia poprawnie.
> To wiąże się z represją stada. Dla ludzi stadnych jeśli czegoś nie ma
> w książce lub nie jest to "obowiązujące" wówczas jest to niemożliwe!

Rape me , rape me , Hate me.

13. Data: 2008-03-01 17:30:01

Od: thomas <t...@n...wytnij..com> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedz wprost że to do CIEBIE pasuje! ;P

Wszystkie wyjsztalciuchy mają cipke czy tylko nie liczne gatunki?

14. Data: 2008-03-01 19:44:43

Od: thomas <t...@n...wytnij..com> szukaj wiadomości tego autora

http://pl.youtube.com/watch?v=S1roj9Tm5q0

15. Data: 2008-03-01 19:45:06

Od: thomas <t...@n...wytnij..com> szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2008-03-01 19:45:31

Od: thomas <t...@n...wytnij..com> szukaj wiadomości tego autora

17. Data: 2008-03-01 19:54:08

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "thomas" <t...@n...wytnij..com> napisał w wiadomości

> Wszystkie wyjsztalciuchy mają cipke czy tylko nie liczne gatunki?

Nie wykształ-ciuchy a wykształ-ciule i to w dodatku bez jaj.

18. Data: 2008-03-01 19:58:05

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "trurl" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Wg teorii względności Einsteina nie można wyróżnić żadnego obserwatora -
> wszyscy są równoważni ;-) Wszyscy wygrali wyścig, zatem wszyscy dostaną

Już dostali, ot samo ich zaistnienie jest tą nagrodą...

19. Data: 2008-03-03 10:18:50

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"marcin" <b...@p...onet.pl> wrote in message

Z tego co pamietam komentarze tego "jesusa" to ciagle jest
w nich wspolny mianownik dla tego co on pisze -
na okolo jest duzo ludzi ktorzy sa glupcami i szara, bezrozumna masa.
"jesus" to wspaniale wykrywa. Problem w tym gdy sam "jesus"
musi sie okreslic czy wyrazic jakis _wlasny_ system wartosci,
czy spostrzegania swiata - wtedy jest kiepsko :)

Z ciekawosci - ciekawe skad bierze sie tak mocny krytycym wobec innych?
Czy to nie _wlasna_ oba przed byciem ocenianym?
I przez to - "karanie" innych złą oceną?
Duch

20. Data: 2008-03-04 13:31:59

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 11:18, "Duch" <n...@n...com> wrote:
> Z ciekawosci - ciekawe skad bierze sie tak mocny krytycym wobec innych?

Krytycyzm?
Jestem ssakiem, mam mózg ssaka, jesteśmy stadem. To jest
poszukiwanie prawdy.

Mamy mózgi stadne, działają na nas autorytety. Religie wzięły się z
funkcji stadnych po prostu jest to gloryfikowanie swoich zasad w
stadzie.
Ktoś dał Ci kamienne tablice i powiedział Twoje zasady w stadzie są
zesłane przez samego BOGA. Ok, ale to nie zmienia faktu, że to są
zasady w stadzie
i że stado podporządkowuje się samcom lub samicom alfa. Jak każde inne
zwierze.

Ktoś zapytał "jak wprowadzić człowieka w hipnozę?", odpowiedź jest
taka - zawsze jesteś w hipnozie ale nie zawsze wiesz co i kto
programuje Twój mózg!

Mamy wyobrażenia o życiu, ale to racjonalizacja. Myślimy, że jesteśmy
wyjątkowi lub nic nie warci - to też tylko racjonalizacja i tylko gdy
staniesz się autorytetem
lub jak ktoś jest autorytetem to może cię zaprogramować.

Możesz myśleć, że jesteś dzieckiem bożym, lub nawet samym Jezusem. Ok,
w porządku, na pewne tematy nie można rozmawiać bo mamy za mało
danych,
ale ja patrzę na to co dzieje się tutaj na ziemi i jak się zachowują
ludzie!

Widzę coś takiego jest jakiś autorytet mówi jakie są zasady, a reszta
bawi się w święta które on wyznacza, przestrzeganie praw i obrzędów
które on wymyśla.
Grupa jak każde inne stado myśli, że ich zasady są święte, że grupa
jest wyjątkowa i wybrana przez los i że wszystkie inne grupy nie
przestrzegając ich zasad nie dostąpią zaszczytu zbawienia.

To jest krytyka? Mówię tylko wprost co widzę.

Re: Czy syndrom poaborcyjny=psychoza wyrzutów sumienia...
Re: Co ma do zaproponowania ateizm?
Lokata Mojżesza Szota
Hej, jade, ja se jade.
Z SCP