Re: Masz cipkę?

From: Jesus <n...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Masz cipkę?
Date: Sat, 1 Mar 2008 06:00:06 -0800 (PST)

On 1 Mar, 12:36, "marcin" <b...@p...onet.pl> wrote:
> Masz rację - to jest bez sensu. Zjadłem ogonek w miejscu. "...chodzi o to,
> że wówczas złamie zakaz myślenia poprawnie...". Powinno być, oczywiście,
> "...chodzi o to, że wówczas złamiĘ zakaz myślenia poprawnie..."
>
> Ty jesteś lepszym obserwatorem w tej zabawie.

Próbuje obnażyć czasem swoje stadne cechy, np konformizm i konformizm
innych ludzi itp.
Nie lubię reagować, wolę myśleć, a człowiek jest społeczny i czasem po
prostu reaguje.

Uważasz że tylko na mój sens działa Autorytet? Mam wyjątkowy mózg?

Ja myślę, że ludzie gdy ewoluowali wyrobili sobie strategię
przetrwania i jedną z nich jest trzymanie się zasad grupy w stadzie.

Patrz na religię - obowiązuje tam zasada "nasze zasady są święte inne
grupy są złe, nie lubimy inności, nasze zasady zesłał nam sam Bóg,
nasz autorytet to święty człowiek"!
patrz na nacjonalistów obowiązuje tam zasada "nasze zasady są jedyną
prawdą, nie lubimy inności, nie lubimy wszystkich innych grup,
słuchamy naszego wodza, samca alfa"