Maszyna dziewiarska - w dobre ręce oddam...

11. Data: 2007-05-02 20:54:21

Temat: Re: Bardzo mi miło :-)))
Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Maj, 20:23, kasias <k...@i...pl> wrote:

> nic do mnie nie doszlo :(

Spróbowałam przed chwilą jeszcze raz :-)

Ania

12. Data: 2007-05-09 06:01:24

Temat: Re: Maszyna dziewiarska - w dobre ręce oddam...
Od: Gordi <G...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Kwi, 18:12, "czeremcha " <c...@g...pl> wrote:
> Oddam ZA DARMO /żeby nie było, że spam/ sprawną, używaną NRD-owską maszynę
> dziewiarską dwupłytową Veritas 360 - z instrukcją obsługi /oryginalną,
> niemieckojęzyczną oraz polskie tłumaczenie/ i kompletnym oprzyrządowaniem.
>
> Jest to wolnostojący mebel /złożona wygląda jak biurko/ z szufladkami i
> zamykanymi półkami po bokach. Oprócz swojej podstawowej funkcji służyła mi
> jako wygodny stolik pod maszynę do szycia.
>
> Nie chcę bawić się w sprzedaż - dostałam ją za darmo, to i za darmo oddam.
> Z drugiej strony - nie mam sumienia wywalić ją na śmietnik, gdzie złomiarze
> [...]

Dzień dobry.
jestem nowym urzytkownikiem tej grupy i natknąłem się na ten post.
jestemzainteresowany pani ofertą. prosze przesłłac dodoatkowe
informacje na adres G...@i...pl
Dziękuję i czekam na odpowiedź
pozdrawiam Grzesiek

[Inne] Do wlascicielek albumow na 7ya