Z jakiej włóczki czapeczkę

1. Data: 2007-04-23 17:21:20

Temat: Z jakiej włóczki czapeczkę
Od: Anna <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może któraś z Was ma doświadczenie a może już robiła.Z jakiej włóczki
najlepiej zrobić na szydełku czapeczkę ażurową dla małego bobaska?

2. Data: 2007-04-23 18:16:04

Temat: Re: Z jakiej włóczki czapeczkę
Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może któraś z Was ma doświadczenie a może już robiła.Z jakiej włóczki
> najlepiej zrobić na szydełku czapeczkę ażurową dla małego bobaska?

Nie mam doświadczenia w niemowlakowych rzeczach ani nic, ale chcę zrobić
taką ażurkową albo taką z brzegiem zaginanym do góry (przypiętym szydełkowym
kwiatem) dla córci szwagierki. Czy mogłabym prosić Cię o wzorek?

Dorota

3. Data: 2007-04-23 19:17:49

Od: Anna <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Kwi, 20:16, "Dorota ***" <d...@W...op.pl> wrote:

> [...]
> taką ażurkową albo taką z brzegiem zaginanym do góry (przypiętym szydełkowym
> kwiatem) dla córci szwagierki. Czy mogłabym prosić Cię o wzorek?

Jutro postaram się wyłać na pocztę schemaciki

4. Data: 2007-04-23 19:38:35

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jutro postaram się wyłać na pocztę schemaciki

Dzięki wielkie :-)

D.

5. Data: 2007-04-24 13:01:19

Od: Anna <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Kwi, 21:38, "Dorota ***" <d...@W...op.pl> wrote:
> Jutro postaram się wyłać na pocztę schemaciki
>
> Dzięki wielkie :-)
>
> D.

Przepraszam że nie odpisałam na pocztę ale znalazłam stronkę kobitki
która pięknie objaśniła wykonanie czapeczki.Mam nadzieję że się nie
pogniewa.Moim zdaniem robi pikne czapeczki.

6. Data: 2007-04-24 13:01:58

Od: Anna <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Kwi, 21:38, "Dorota ***" <d...@W...op.pl> wrote:
> Jutro postaram się wyłać na pocztę schemaciki
>
> Dzięki wielkie :-)
>
> D.

Oj zapomniałam link:
http://hafciki.pl/tiki-browse_gallery.php?galleryId=
159

7. Data: 2007-04-24 18:53:24

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj zapomniałam link:

http://hafciki.pl/tiki-browse_gallery.php?galleryId=
159

/Dzięki wielkie !!!

d.

Maszyna dziewiarska - w dobre ręce oddam...
[Inne] Do wlascicielek albumow na 7ya
(szydełko ) torebeczki komunijne
[szydelko] Szale poszukiwane :(
(szydełko bluzeczka )