Ducling parade-pomocy!

1. Data: 2007-04-24 12:33:26

Temat: Ducling parade-pomocy!
Od: "Anna Maria Barańska" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc wszystkim. Chciualabym wyhaftowac ducling parade. niestety nie mam linka
zeby podac ale postaram sie doklanie opisac wzor. Trzy male kociaki siedza i
oserwuja maszerujace przed nimi kaczuszki. Niestety kolory podane sa z firmy
shade. czy ktoras z was haftowala je moze i wie jakich kolorow nalezy uzywac?
Bardzo prosze o pomoc.
Pozdrawiam
Anja

2. Data: 2007-04-25 06:48:24

Temat: Re: Ducling parade-pomocy!
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 14:33, "Anna Maria Barańska" <a...@g...pl>
wrote:
> [...]
> shade. czy ktoras z was haftowala je moze i wie jakich kolorow nalezy uzywac?

to na pewno ten wzor trzeci od gory
http://www.allcrossstitch.co.uk/shopping/shopdisplay
products.asp?id=23&cat=Cats
nici Anchor - "shade" to po angielsku "odcień"
czasem wystarczy poprawna nazwe wpisac w google i odpowiedz gotowa
pozdrawiam
Ania

3. Data: 2007-04-25 12:43:44

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

wrote:
> [...]
> shade. czy ktoras z was haftowala je moze i wie jakich kolorow nalezy uzywac?

"shade" to "odcień" . wzór jest Anchora

4. Data: 2007-04-25 16:17:12

Od: QBASKA <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:
> [...]
> shade. czy ktoras z was haftowala je moze i wie jakich kolorow nalezy uzywac?

Oj jojoj!!! ale plama. Shade to inaczej cień, kolor!!!!!!!!!! a numery
podane w key to nic innego jak ANCHOR! (można użyć DMC np. Anchor 235
- DMC 414, 236-413,373-3828 itd.)Miłego haftowania

5. Data: 2007-04-26 05:59:34

Od: d...@s...home.pl szukaj wiadomości tego autora

> "shade" to "odcień" . wzór jest AnchoTak to jest mulina anchor. na stronie
www.shallee.narod.ru masz przy schemacie pokazane równiez kolory .Nie mam twojego
adresu bo chciałam ci to przesłać.
Ania

Z jakiej włóczki czapeczkę
Maszyna dziewiarska - w dobre ręce oddam...
[Inne] Do wlascicielek albumow na 7ya
(szydełko ) torebeczki komunijne
[szydelko] Szale poszukiwane :(