Maszynka do golenia - jaka?

1. Data: 2005-11-20 20:24:54

Temat: Maszynka do golenia - jaka?
Od: Adam Głaszcz <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Zastanawiam się nad kupnem maszynki elektrycznej do golenia. Praktycznie
wybór jest pomiędzy Philips i Braun. Jedyna maszynke jaka posiadalem to był
bodajze HARKIW i niemiło to wspominam, ale technika poszła do przodu. Wiem
że takie pytania już się tutaj przewijały ale ogólnie każdy chwalił swoje,
więc może inaczej:
Dlaczego nie polecacie konkretnej maszynki?
Gwoli uzupełnienia mam dosyc twardy zarost.

Adam

2. Data: 2005-11-21 17:50:24

Temat: Re: Maszynka do golenia - jaka?
Od: "rokko" <r...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Głaszcz" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> więc może inaczej:
> Dlaczego nie polecacie konkretnej maszynki?
> Gwoli uzupełnienia mam dosyc twardy zarost.

nikt Ci nie powinien polecać konkretnej maszynki albo z zastrzeżeniem pt. "u
mnie działa super"
nie wiadomo jak Tobie najbardziej dopasuje, próby za pomocą kupna są drogie
i raczej nie do przyjęcia.....
BTW: mam podobny problem :)

rokko

3. Data: 2005-11-21 19:33:19

Od: "Crimson" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Głaszcz" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Zastanawiam się nad kupnem maszynki elektrycznej do golenia.

<ciach>

Od ponad roku używam Philipsa, 3 ruchome glowice.
Pierwsze 3-5 golen dosyc nieprzyjemne, pozniej normalka.
Goli dokladnie, miejsce i czas nieograniczone - to plusy.
Do wad zaliczam okresowe czyszczenie nozykow no i ladowanie ;-)
Za nic nie wroce do Giletow i innych Wilkinsonow.

-cr-

4. Data: 2005-11-26 07:23:21

Od: "lumarcin" <lumarcin(wytnijto)@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Goli dokladnie,
Goli dokladnie czyli na gladziuchno? pytam bo chcialbym tego uzywac do
golenia glowy ;), a zwykle fryzjerskie maszynki nie robia tego na gladko ;)

pianomat vs. zielona plyta
Pralka Whirpool 9723 P - konwersacja
dluga sofa
Która lodówka dobra ? :)
na co zwrócić uwagę kupując kuchenkę elektr. ? :)