Która lodówka dobra ? :)

1. Data: 2005-11-20 17:03:30

Temat: Która lodówka dobra ? :)
Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Hi,
Czy ktoś może mi pomóc na co zwrócić uwagę kupując lodówkę (wolnostojącą) lub
mógłby napisać które modele są godne uwagi?
Wysokość 2m :)
Cena to max 2000 zł

Ewela

2. Data: 2005-11-20 22:22:34

Temat: Re: Która lodówka dobra ? :)
Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

http://wolyniec.republika.pl/lodowka.html

--
BW,
http://www.bwportal.pl

3. Data: 2005-11-21 20:24:04

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
lub
> mógłby napisać które modele są godne uwagi?

Lodówka z zamrażarką ?- powinny być dwa niezależne agregaty,
półki - szklane, rączka - wygodna i dobrze umocowana
(to brzmi banalnie ale zwrócono mi na to uwagę i zgodziłam się
z argumentacją), energooszczędność.......
Polecam lodówki Elektrolux :-), niestety przy tej wysokości cena będzie
wyższa :-(
Jak wybieram coś w sklepie, pytam sprzedawcę : "a co Pan by wybrał"?
- przeważnie dostaję rzetelną odpowiedź :-)
pozdrawiam, Bogda

4. Data: 2005-11-22 08:25:00

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

No własnie tak mi sie wydaje ze Electrolux to calkiem dobra firma
Lodowki maja sliczne a i cene mozna gdzieniegdzie wytargowac dobra ;)

dzieki za pomoc

5. Data: 2005-11-23 12:40:48

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

20 Nov 2005 18:03:30 +0100, na pl.rec.dom, g...@b...pl
napisał(a):

> [...]
> Czy ktoś może mi pomóc na co zwrócić uwagę kupując lodówkę (wolnostojącą) lub
> mógłby napisać które modele są godne uwagi?

Do dzis wszyscy sobie chwala starego Minska :)

na co zwrócić uwagę kupując kuchenkę elektr. ? :)
drzwi firmy Sapeli
Strony "zrób to sam"
Szukam dobrego fachowca z Krakowa do remontu mieszkania
Glosnik ;(