Mata na materac, czy warto?

1. Data: 2002-12-19 13:21:18

Temat: Mata na materac, czy warto?
Od: "Kinga" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam sobie materac kieszonkowy do łóżka i teraz zastanawiam się, czy
dokupić jeszcze matę - widziałam fajne, bawełniane i wełniane w Jysku.
No bo jeśli położę bezpośrednio prześcieradło na materacu, to materac, tak mi
się wydaje, szybko się przepoci i nie będzie to zbyt higieniczne. A taką matę
można wyprać, ochroni materac i nie trzeba go będzie szybko wymieniać.

A jakie są Wasze opinie?

Kinga

1. Data: 2002-12-20 20:28:33

Temat: Re: Mata na materac, czy warto?
Od: "Gocha" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Wszystko jest dokładnie tak jak piszesz. Warto. Ja mam, piorę i jest świeżo
i pachnąco. Materaca do pralki nie włożysz, a różne "wypadki" mogą się w
łóżku przydarzyć, szczególnie gdy ma się dzieci.
Kupuj, to dobry pomysł.

Pozdrawiam
Gocha

Jak dziala wymiennik jonowy?