Mąż i alkohol

101. Data: 2004-08-31 08:13:19

Temat: Re: Mąż i alkohol
Od: "Gagatka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola Sularczyk"
> Taaaaak?
>
> Ja mam w tej kwestii akurat odmienne, bardzo bardzo odmienne obserwacje
(ale
> może ja za bardzo siedzę w środowisku nauczycielskim)
> Widziałaś imprezę gimnazjalistów? Licealistów?
> A wchodziłaś kiedyś wieczorem do kuturalnego akademika, między ludzi,
którzy
> zdobywają wyższe wykształcenie?
> A mieszkałaś nad studentami? (ja właśnie niestety mieszkam)
>
> Wiek tu nie ma nic do rzeczy, chyba ze im młodziej, tym gorzej z kulturą
> [...]
-----
tak się składa że uczę w szkole średniej oraz wykładam na studiach
rachunkowość więc "trochę" tych uczniów znam, ponadto udzielam się w szkole
podstawowej :))))))))))))))) ponieważ mam cudownego synka w wieku szkolnym
napisałam że to są moje obserwacje
przypuszczam że w różnych regionach może być różnie
Gagatka

102. Data: 2004-08-31 08:14:52

Od: "Gagatka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "=sve@na="
> Napisze w Twoim stylu: sorki, ale nie zabieraj moze glosu w sprawach, o
> ktorych nie masz nawet mglistego pojecia.
>

> --
> sveana

-----
a Ty oczywiscie masz pojecia o wszystkim :], ja nie napisalam nikomu zeby
sie nie odzywal bo nie ma podobnych do mnie przekonan, mysle ze jestes
nietolerancyjna osóbka, która tylko jak zauwazy ze cos nie idzie po jej
mysli to atakuje
a swoja droga jak sobie zyczysz moge sie nie odzywac w koncu to Ty masz
patent na nieomylnosc
Gagatka

103. Data: 2004-08-31 08:17:25

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gagatka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> napisałam że to są moje obserwacje
> przypuszczam że w różnych regionach może być różnie

Sądzę niestety, zże nie zależy to od regionu. Zresztą nie od dziś media
trąbią o problemie alkoholu wśród coraz młodszych ludzi...
Masz po prostu szczęście do środowiska. I bardzo dobrze :)

Margola

104. Data: 2004-08-31 08:19:03

Od: "Adiola" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ann"
>
> -----
> a mnie zastanawia coś innego, ile Ty masz lat?, sorki ale coś niecoś wiem
> alkoholikach i wierz mi nie spotyka się teraz zbyt wiele osób
nadużywających
> alkoholu a zwłaszcza wśród ludzi młodych, teraz się zazwyczaj pija
> kulturalnie, chyba że należy się do jakieś zmeliniałej grupki ale zakładam
> że Ty do niej nie należysz.
> Mam tylko nadzieję że to nie jest prowokacja
> pozdrawiam Gagatka

A jakie to ma znaczenie ??, doswiadczen mozna nabyc w kazdym wieku, Ann
pisze sensownie, ja tez widze czesciowe usprawiedliwianie. Jakie znaczenie
ma fakt, ze teraz wiekszosc pije kulturalnie, skoro reszta pije chlajac do
zejscia i zasniecia z ryjem w salatce ??

Czy uwazasz, ze ludzie pijacy kulturalnie nie bywaja uzaleznieni?? o to
chodzi ??, bo nie wiem czy dobrze cie zrozumialam.

Adiola

105. Data: 2004-08-31 08:21:37

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> napisał w
wiadomości news:ch1cf1$ra1$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...] Masz po prostu szczęście do środowiska. [...]

Abojawiem. U nas akurat nauczycielki miewały bardzo średnie pojęcie o tym,
co się dzieje na imprezach. Oraz w ogóle co się dzieje w głowach
podopiecznych.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

106. Data: 2004-08-31 08:23:43

Od: "Gagatka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trąbią o problemie alkoholu wśród coraz młodszych ludzi...
> Masz po prostu szczęście do środowiska. I bardzo dobrze :)

-----
może tak, ale ja nie miałam na myśli tego że w moim środowisku nie piją
alkoholu, mi chodzi o to że się nie upijają do nieprzytomności, owszem
zdrarzają się pijani, przecież na studniówkach alkoholu jest masa (niestety)
ale żaden z chłopców nie padł nieprzytomny nigdy a byłam już cztery lata z
rzędu na takich imprezach :]
sama nie wiem, cieszę się że nie zdarzyło mi się bo nie wiem co bym z takim
delikwentem zrobiła
pozdrawiam Gagatka

107. Data: 2004-08-31 08:25:15

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:ch1cf1$o94$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
>
> Abojawiem. U nas akurat nauczycielki miewały bardzo średnie pojęcie o tym,
> co się dzieje na imprezach. Oraz w ogóle co się dzieje w głowach

Widocznie w różnych regionach jest różnie ;)

a tak poważnie, moje kolezanki nauczycielki raczej starają się mieć takie
pojęcie, znają dość dobrze środowiska (wieś, ani spokojna, ani wesoła pod
tym względem niestety)
Ale one mają duuuużo czasu, a przekuwają go w zapał WYCHOWAWSTWA. Takie tam
siłaczki ;)

Margola

108. Data: 2004-08-31 08:26:38

Od: "Gagatka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adiola"
> [...]
>
> Czy uwazasz, ze ludzie pijacy kulturalnie nie bywaja uzaleznieni?? o to
> chodzi ??, bo nie wiem czy dobrze cie zrozumialam.

-----
nie nie o to już to pisałam wyżej chodzi mi o to że nikt już nie upija się
do nieprzytomności to są wyjątkowe sytuacje, ja nie mówię wogóle o
uzależnieniu bo znam osoby które nigdy się nie upijają a są uzależnione bo
muszą codziennie wypić kilka piw (zupełnie jak ja kawę)
ludzie piją ale z umiarem, są pijani ale sami potrafią utrzymać się na
nogach
taki mi się wydaje
powtarzam to po raz kolejny to są moje odczcia i moje onbserwacje
Gagatka

109. Data: 2004-08-31 08:27:20

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Gagatka wrote:

> [...]
> sie nie odzywal bo nie ma podobnych do mnie przekonan, mysle ze jestes
> nietolerancyjna osóbka, która tylko jak zauwazy ze cos nie idzie po jej

Sadzac po tresci Twoich postow w tym watku - nie wiesz, o czym piszesz.
Na przemyslany i madry post Ann, w ktorym zauwazyla dosc istotny
problem, zareagowalas bardzo niedojrzale. Uwaga o wieku przedpisczyni
byla zupelnie nie na miejscu, cala reszta zas pasowala jak piesc do nosa.
Twoje slowa cytowane powyzej przeze mnie tez nie swiadcza najlepiej o
umiejetnosciach dyskutowania. Myls sobie co chcesz, jednak pomysl dwa
razy, zanim to przelejesz na ekran komputera i wypowiesz sie w tak
drazliwych tematach.

> a swoja droga jak sobie zyczysz moge sie nie odzywac w koncu to Ty masz
> patent na nieomylnosc

Czy to ma swiadczyc o Twojej dojrzalosci?

--
sveana

110. Data: 2004-08-31 08:28:43

Od: "Gagatka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik sveana

> Czy to ma swiadczyc o Twojej dojrzalosci?

-----
tak wlasnie to, nie podejmuje dyskusji z osoba która za to ze mam odmienne
zdanie krytykuje mnie a nie to co mówie, bo Ty tak wlasnie zrobilas, nie
skomentowalas moich slów tylko mnie
pozdrawiam i juz sie wylaczam
mimo wszystko milo mi bylo poznac ta grupe
Gagatka

wyjazd dziecka bez opieki!!!
pytanie o wynajem
Popraw swoje relacje z rodzina