Mąż mizoginista - pomocy

From: "grzechutek" <g...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Mąż mizoginista - pomocy
Date: Thu, 28 Mar 2002 12:17:30 +0100

Wielu z Was na mnie naskoczy...ale już się do tego przyzwyczaiłam...
Nie wiem co mam robić...jestem bazradan i nie wiem jak sobie z tym poradzić.
Mój związek z mężem opierał się na szantażu emocjonalnym, przemocy
psychicznej...
Byłam w nim ślepo zakochana po uszy...
Jest to typowy związek mizoginisty z ofiarą.
Teraz się rozwodzimy i on chce zabrać mi dzieci twierdząc, że ja ciągle
biłam dzieci i wnosiłam do domu agresję.
Byłam samotna - odebrał mi przyjaciół zamykając samą z dziećmi w domu (teraz
mają 6 lat i 3 lata). Sam się bawił, kształcił, trenował...
Przy kochaniu mówił mi, że jestem nieatrakcyjna, że nie umiem sie poruszać,
kazał mi tańczyć a sam mnie nagrywał, potem to oglądał... codziennie gapił
sie na filmy porno, potem wymuszał na mnie podobne rzeczy. Przy miłości
francuskiej dusiłam się i płakałam a on pytał co się dzieje... Zdradzał mnie
w burdelu...
Kiedyś powiedziałam dosyć... i odszedł z kochanką...zostawiając mnie i
dzieci.
Kiedy się z nią pokłócił chciał wrócić..., zaczął spotykać się z dziećmi.
Pewnego razu kiedy wziął dzieci do siebie powiedział, że teraz dzieci beda 4
dni u niego i 4 dni u mnie...i tak juz na zawsze. Jak sie sprzeciwię to
zabierze dzieci. W czasie małżeństwa kilka razy mnie uderzył w twarz, po
plecach, nogach...raz mnie pokopał na ziemi....
Dzieci też bił.... Broniłam ich jak mogłam, zresztą rzadko bywał w domu - to
agresje wyładowywał raz na jakiś czas. Ale...robił to brutalnie. Bił po
głowie, szarpał, podnosił za ramię.... Ciągle się z nim o to kłóciłam.... i
moi rodzice też.

Teraz się rozwodzimy. Nie mieszkamy razem już 2 lata. Kiedy sie do niego
uwolniłam uświadomiłam sobie jakie krzywdy robił mnie i dzieciom. Bez sensu
jest to, że teraz kiedy zabiera dzieci to siedzi z nimi opiekunka. Zresztą
prosiłam ją o to aby broniła dzieci i starała się robić wszystko za męża.
Ale ostatnio znów uderzył Asię (6 lat) w głowę tak mocno - że ma siniaka na
czole. przyznał się zresztą do tego...ale w sądzie zaprzeczy.

Idę o 14 do psychologa... ale boje się, że znów mi powie, że to sa zagrywni
moje w związku z rozwodem. Jak mam wytłumaczyć innym, że ja naprawdę boję
sie o dzieci...a nie wydanie mu po prostu dzieci - jak będzie jego kolej -
spowoduje, że ukradnie mi je i gdzieś wyjedzie - tak jak mnie tym straszył
wcześniej... Zresztą to może byc dla dzieci ciężki uraz....takie
szarpanie...

Asia czeka na wrzesień, bo mąż powiedział, że wtedy jak ona pójdzie do
szkoły - to dzieci będą ze mną.... Ale teraz znów zmienił zdanie i chce
zabrać mi dzieci...

Pomóżcie mi, proszę...